خبر قتل زن و شوهر یزدی به دست وکیل خانواده تکذیب شد

سخنگوی کانون وکلای یزد با اشاره به شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر معرفی وکیل خانوادگی به عنوان قاتل زن و شوهر یزدی، این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از کانون وکلای استان یزد، محمدحسین سلیمیان گفت: چندی پیش خبر قتل زن و شوهر یزدی توسط پلیس اعلام شد و مدتی بعد اخباری در فضای مجازی منتشر شد که بازخوردهای گسترده‌ای داشت.

وی گفت: استفاده از هشتک وکیل، هشتک قاتل، هشتک قتل در ذیل خبر یاد شده، ارتکاب قتل توسط وکیل دادگستری را به اذهان عمومی القاء کرده که کانون وکلا این موضوع را تکذیب می‌کند.

سلیمیان ادامه داد: وکیل محضری با وکیل دادگستری دو ماهیت حقوقی متفاوت است و ساحت مقدس وکلای دادگستری به عنوان مدافعان حق و عدالت

در مراجع قضایی و شبه قضایی از چنین اتهاماتی مبری است.

سخنگوی کانون وکلای استان یزد تصریح کرد: فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها از درج شایعات یا انتشار مطالب به نحوی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم به قاتل بودن وکیل خانوادگی اشاره داشته باشد، خودداری کنند زیرا ادامه درج این مطالب کذب، به صورت قانونی پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: درج برخی مطالب سبب از بین رفتن اعتماد عمومی و خدشه دار شدن اذهان عمومی نسبت به افراد و مشاغل می شود و رسانه های رسمی باید نسبت به این موضوع دقت نظر داشته باشند.

کد خبر 502748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.