بازده کیفی محصولات فولاد مبارکه بیشتر از نمونه خارجی است

مدیرعامل گروه صنعتی تهران شرق گفت: محصولات شرکت فولاد مبارکه از کیفیت بالایی برخوردار است و ما مصرف‌کننده بیشتر ورق‌های تولیدی این شرکت هستیم؛ چراکه محصولات شرکت فولاد مبارکه در مقابل محصولات خارجی از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

به گزارش ایمنا محمود صابری، مدیرعامل گروه صنعتی تهران شرق، اظهار کرد: محصولات شرکت فولاد مبارکه در مقابل محصولات خارجی از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

وی افزود: گروه صنعتی تهران شرق مصرف‌کننده انواع محصولات شرکت فولاد مبارکه اعم از انواع ضخامت‌های ورق گرم و مقداری هم از ورق‌های سرد است؛ اما بیشتر مصرف این گروه صنعتی، ورق‌های ساختمانی شرکت فولاد مبارکه است که کیفیت بسیار بالایی دارد.

مدیرعامل گروه صنعتی تهران شرق تصریح کرد: ظرفیت اسمی تولید در گروه صنعتی تهران شرق ۹۰۰ هزار تن در سال است، اما متأسفانه با توجه به سهمیه‌بندی عرضه ورق در یک سال گذشته با کمتر از ۱۰ درصد ظرفیت اسمی به فعالیت مشغول هستیم.

گفتنی است در اردیبهشت‌ماه سال جاری، هم‌زمان با رشد چشمگیر تولید شرکت، بالاترین بازده کیفی محصولات شرکت در نواحی فولادسازی، نورد گرم، نورد سرد و فولاد سبا به دست آمد که منجر به کسب رکورد ۹۱ درصد در کل شرکت و بهبود ۲ درصد نسبت به سال قبل شد که در شرکت فولاد مبارکه رکورد محسوب می‌شود.

کد خبر 502714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.