لوکاکو به دنبال شکستن رکورد علی دایی

ستاره تیم ملی بلژیک آنقدر خوب در مسابقات ملی گلزنی می‌کند که می‌توان تصور کرد زمانی رکورد علی دایی را نیز بشکند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال تنها دو گل با جایگاه برترین گلزن تاریخ تیم‌های ملی فاصله دارد و احتمالاً قادر خواهد بود این رکورد را جا به جا کند اما این بازیکن یک رقیب جدی نیز دارد.

به نظر می‌رسد که این روزها حتی علی دایی هم متوجه شده است که رکورد بی نظیر او به عنوان اسطوره تیم ملی ایران بالاخره شکسته خواهد شد و رونالدو می‌تواند بیش از ۱۰۹ گل برای تیم ملی کشورش به ثمر برساند. در واقع، آقای گلی رونالدو در تاریخ تیم‌های ملی دیر و زود دارد، ولی سوخت و سوز ندارد!

با وجود اعجاب‌انگیز بودن رکورد علی دایی و البته تلاش چندین و چند ساله رونالدو برای شکستن این رکورد، رقیب جدی برای هر دو این بازیکنان وجود دارد که با سرعت به رکورد آن‌ها نزدیک می‌شود. لوکاکو خیلی سریع‌تر از مهاجم پرتغالی گل می‌زند. او با تقریباً ۱۰۰ بازی ملی بیش از ۶۰ گل زده است، اما کریستیانو پس از همین تعداد بازی فقط ۴۰ گل به ثمر رسانده بود.

روملو لوکاکو در ۹۶ بازی برای تیم ملی بلژیک ۶۳ گل به ثمر رسانده است، آن هم در حالی که به نسبت تعداد بازی‌های ملی رونالدو عملکرد او بسیار بهتر ارزیابی می‌شود. باید در نظر داشت که رونالدو هفت سال از لوکاکو بزرگ‌تر است و ستاره تیم ملی بلژیک اگر بتواند آمار بی نظیر خود مقابل دروازه رقبای ملی را حفظ کند، می‌تواند رکورد افسانه‌ای کنونی علی دایی که احتمالاً توسط رونالدو شکسته می‌شود را نیز جا به جا کند.

کد خبر 502713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.