عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم تیرماه

در این بسته خبری از بهبود پوشش شبکه اینترنت 4G در ساری تا افزایش میزان حوادث آسانسور در قزوین و احداث باغ بهشت نجف‌آباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

افزایش میزان حوادث آسانسور در قزوین

قدیر موسی‌خانی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: قطع برق حوادث مرتبط با آسانسور را افزایش داده است.

بهسازی تابلوهای شناسایی بلوارهای خرمشهر

بهسازی تابلوهای نامگذاری و شناسایی بلوارهای سطح شهر توسط روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرمشهر و با هدف تسهیل در دستیابی به آدرس و زیباسازی سیما و منظر شهری اجرا شد.

عملیات رنگ‌آمیزی بلوک‌های عابر پیاده و سرعت‌گیرهای شهر قدس

رضا صداقت، معاون حمل و نقل شهرداری قدس گفت: عملیات رنگ‌آمیزی بلوک‌های عابر پیاده سطح شهر به منظور استانداردسازی و ارتقای سطح ایمنی معابر عمومی آغاز شده و عملیات رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرهای سطح شهر نیز در آینده‌ای نزدیک اجرایی خواهد شد.

اجرای آسفالت مکانیزه خیابان ورودی پارکینگ آرامستان اسلامشهر

در راستای ارتقای سطح کیفی معابر و تسهیل در عبور و مرور شهروندان اسلامشهری، عملیات روکش مکانیزه آسفالت خیابان ورودی پارکینگ شماره یک آرامستان دارالسلام به متراژ ۷۰۰ مترمربع با مصرف ۸۰ تن آسفالت اجرا شد.

بهبود پوشش شبکه اینترنت ۴G در ساری

در نشستی مشترک میان شهردار ساری و معاون پروژه شرکت ایرانسل کشور مقرر شد به‌واسطه برخورداری شهر ساری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در بخش‌های مختلف ازجمله گردشگری و منابع طبیعی، ۸ سایت جدید برای خدمات بهتر به مشترکین در این شهر نصب شود.

بتن ریزی دیوار حائل و ستون‌های باغ بهشت نجف‌آباد

در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی و هنری قابل استفاده برای بانوان و دیگر اعضای خانواده‌ها، احداث مجموعه باغ‌بهشت در بخشی از باغ بانوان شهر و در دو فاز ۱۸۰۰ مترمربعی در دستور کار شهرداری نجف آباد قرار گرفته است.

تصویب طرح احداث تقاطع غیر همسطح خیابان جویبار قائم‌شهر

عباس صالح‌زاده، شهردار قائم شهر از تصویب شدن پروژه تقاطع غیر همسطح خیابان جویبار در این شهر خبر‬ داد.‏

افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ پروژه عمران شهری در باشت

لطف الله موسوی، شهردار باشت در آئین کلنگ زنی و افتتاح این طرح‌ها گفت: احداث سالن بحران به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع و ۲۰ هزار متر مربع سنگ فرش در شهر باشت از مهمترین طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آنان آغاز شده است.

بهره برداری از بازارچه شهروند بروجرد

رحیم جافری، شهردار بروجرد گفت: از جمله اقدامات شهردار ی بروجرد برای جمع‌آوری دست فروشان شهر ایجاد بازارچه شهید چمران بوده است؛ ارزش این بازارچه ۳۵ میلیارد تومان است و قرار است حجم عمده دست فروشان در این بازارچه ساماندهی شوند.

کد خبر 502707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.