هفت خوان آنچلوتی در رئال مادرید

آنچلوتی با بازگشت به نیمکت رئال مادرید کار آسانی در پیش نخواهد داشت و هواداران از او انتظار دارند تا مشکلات متعدد موجود را حل کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، کارلو آنچلوتی که پس از سال‌ها دوباره به تیم رئال مادرید بازگشته کار ساده‌ای برای ادامه ندارد و باید با شرایط خاص این باشگاه کنار بیاید تا بتواند شرایط را برای کهکشانی‌ها دوباره به روزهای اوج برگرداند.

در حال حاضر جدی‌ترین مشکل آنچلوتی در رئال، بازیکنانی هستند که به دلایل مختلف نمی‌توانند با این مربی در حال حاضر تمرین کنند. بدون شک پروسه آماده سازی پیش از فصل اهمیت زیادی دارد و کارلیتو با وجود این شرایط باید کار خود را با تقریباً نیمی از تیمش آغاز کند.

این مربی ایتالیایی در تمرینات ابتدایی فقط ۱۵ بازیکن خواهد داشت که هنگام بازگشت تیم به والدبباس با آنها کار خواهد کرد چرا که ۱۲ بازیکن رئال مادرید در یورو ۲۰۲۰ یا کوپا آمریکا حضور داشته و تیم ملی کشورشان را همراهی می‌کنند.

لونین و آلتوبه دو دروازبانی هستند که رئال فعلاً در اختیار دارد. همچنین کارواخال، اودریوزولا، ناچو، مارسلو و مندی مدافعان حاضر در تمرینات آغازین هستند. ایسکو، اودگارد، لوکاس واسکز (که اکنون به طور کامل از مصدومیتی که در ال‌کلاسیکو به دست آورد بهبود یافته است) به همراه آسنسیو و براهیم (که منتظر اعلام شدن ترکیب تیم المپیک اسپانیاست) بعلاوه ماریانو و رودریگو نیز سایر لیست رئال مادرید را تشکیل می‌دهند.

از سوی دیگر هنوز مشخص نیست که لوکا یوویچ در دسترس باشد یا نه چرا که این بازیکن ممکن است به اینتراخت فرانکفورت بازگردد و بالاخره به دوران ناموفق خود در جمع رئال پایان ببخشد.

کد خبر 502705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.