برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری بندرعباس

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس از برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی این مجموعه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی شهرداری بندرعباس، محمد مهدی جهانبخش اظهار کرد: در ادامه انجام امور مربوط به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری بندرعباس به قرارداد مدت معین، که طبق دستورالعمل ابلاغ شده از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در حال انجام است، آزمون کتبی مربوطه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان دقیق برگزاری این آزمون، افزود: آزمون تبدیل وضعیت به صورت حضوری در تاریخ چهارم تیرماه سال جاری و در محل دانشگاه هرمزگان برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با تاکید بر حضور داوطلبان، ۳۰ دقیقه قبل از شروع آزمون، گفت: واجدان شرایط باید ضمن مراجعه به سایت شهرداری بندرعباس به آدرس bandarabbas.ir نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

جهانبخش با اشاره به اینکه این آزمون در ۹ حوزه امتحانی و در دو محل دانشگاه هرمزگان و مجتمع بصیرت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی، استفاده از دو ماسک جهت حضور در حوزه امتحانی، همراه داشتن ملزومات بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در هنگام ورود به محل آزمون، به همراه داشتن خودکار آبی و مداد مناسب و عدم همراه داشتن کیف و تلفن همراه از مواردی است که داوطلبان باید نسبت به آن توجه کنند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت رفع ابهام و طرح سوالات خود با مدیریت سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با شماره تلفن ۰۷۶۳۲۲۲۳۹۰۵ تماس بگیرند.

کد خبر 502673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.