مشکل تردد اهالی روستای "نهر حسین" شادگان حل شد

وزیرراه و شهرسازی از حل مشکل تردد اهالی روستای "نهر حسین" شادگان خبر داد و گفت: چندی پیش از طریق فضای مجازی متوجه موضوع تردد اهالی روستای نهر حسین شادگان در استان خوزستن از روی تنه یک درخت نصب شده برعرض رودخانه شدم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اسلامی در اینستاگرام خود نوشت: چندی پیش از طریق فضای مجازی متوجه موضوع تردد اهالی روستای نهر حسین شادگان در استان خوزستان از روی تنه یک درخت نصب شده بر عرض رودخانه شدم. اهالی و احشام این روستا برای رفت و آمد باید از این روی این تنه درخت، خود را به طرف دیگر رودخانه می‌رساندند که این موضوع خطرات زیادی را به همراه دارد.

وی افزود: با اطلاع از این موضوع، بلافاصله در تماس با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان دستور ساخت پل برای مسیر تردد به این روستا داده شد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل برطرف شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با یاری خداوند متعال با ساخت پل در سریع‌ترین زمان، هم اکنون شاهد تردد از روی پل برای اهالی روستای نهر حسین شادگان خوزستان هستیم. مردم ولی نعمت ما هستند قطعاً آنچه در توان داریم برای آرامش و آسایش آنها به کار خواهم گرفت و گوش شنوایی برای شنیدن دغدغه‌های مردم و اهتمام نسبت به رفع آنها خواهیم داشت.
از همکاران محترم و سخت کوش راهداری خوزستان و پیمانکار محترم که این مهم را در سریع‌ترین زمان عملیاتی و اجرا کردند سپاسگزارم.

مشکل تردد اهالی روستای نهر حسین شادگان حل شد
 

کد خبر 502663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.