حقوق معوقه در شهرداری نداریم

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صحیح و مدبرانه در این دوره مدیریت شهری، انضباط مالی به معنای واقعی در شهرداری اصفهان ایجاد شده است.

مرتضی طهرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر لزوم کاهش هزینه‌ها و لحاظ صرفه‌جویی های منطقی در شهرداری، اظهار کرد: در شهرداری دو سیاست افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها به صورت همزمان پیش برده شده است.

وی با بیان این که برای افزایش درآمدهای شهرداری سیاست‌هایی پیش بینی شد که نتیجه‌بخش بوده است، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته هم اکنون حقوق معوقه در شهرداری وجود ندارد و مطالبات پیمانکاران نیز به روز پرداخت شده و بسیاری از ناهنجاری‌های ابتدای کار دیگر وجود ندارد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان افزود: بر اساس گزارش بودجه و عملکرد سال ۹۷ که به تأیید حسابرس و شورای شهر رسیده است، در این سال صرفه‌جویی ۲۰ درصدی در بودجه جاری شهرداری معادل ۱۷۰ میلیارد تومان شده که معادل قیمت روز احداث مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سلیمانی است.

وی گفت: انضباط مالی به معنای واقعی و درست در شهرداری برقرار شده است البته این بدان معنا نیست که حقوق کارمندان و کارگران یا حق و حقوق پیمانکاران به موقع پرداخت نشده است.

طهرانی خاطرنشان کرد: در این دوره مدیریت شهری، عملکرد شهرداری از نظر میزان درآمد و هزینه کنترل شده و شهروندان نیز نتایج آن را در شهر شاهد هستند.

کد خبر 502659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.