پاکسازی آثار تبلیغاتی از نقاط غیرمجاز شهر لشت نشا

شهردار لشت نشا گفت: نیروهای خدمات شهری این روزها در حال پاکسازی آثار تبلیغاتی در نقاط غیرمجاز شهر هستند.

سیدحسن میرهاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری لشت نشا برای فعالیت‌های تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر سه نقطه جایگاه تبلیغاتی را در مجموع با مساحت حدود ۱۸۰ مترمربع اختصاص داده بود.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی از ستادهای نامزدهای انتخاباتی در ایام انتخابات با نقض قانون و حقوق شهروندی، آثار تبلیغاتی را در محل‌های غیرمجاز نصب و آسیب زیادی را به سیما و منظر این شهر وارد کردند.

شهردار لشت نشا افزود: نصب آثار تبلیغاتی در نقاط غیرمجاز توسط ستادهای نامزدهای انتخاباتی، هزینه و زحمت مضاعفی را به شهرداری و نیروهای خدمات شهری تحمیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از فردای انتخابات، نیروی خدمات شهری شهرداری لشت نشا پاکسازی و امحای آثار تبلیغاتی نصب شده در نقاط غیرمجاز شهر را آغاز کردند و این اقدام تا پاکسازی کامل سیما و منظر شهری ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، شهر لشت‌نشا در ۲۵ کیلومتری شمال شرقی رشت مرکز استان گیلان قرار دارد و در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ۲۸ خردادماه، ۱۳ نامزد برای به دست آوردن پنج کرسی اصلی با هم به رقابت پرداختند.

کد خبر 502615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.