قیمت سکه و طلا در چند روز آینده تغییر چندانی نخواهد داشت

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان این که نوساناتی که اکنون در بازار دیده می‌شود ناشی از تغییر قیمت انس جهانی و ارز است، گفت: نمی‌توان بازار چند ماه آینده را پیش بینی کرد اما در چند روز آینده، تا به اتمام رسید مذاکرات وین، به نظر می‌رسد قیمت‌ها در همین محدوده نوسان داشته باشد.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: قیمت انس جهانی در روز دوشنبه افزایش بیش از ۲۰ دلاری داشته است همزمان قیمت ارز نیز افزایش یافته است، در حالی که در روز یکشنبه قیمت‌ها در بازار سکه و طلا سیر نزولی شدیدی داشت، با افزایش قیمت انس جهانی و ارز، مجدداً قیمت‌ها با افزایش همراه شد.

وی افزود: از طرفی روز شنبه معاملات، پس از انتخابات متوقف شده بود، اما از روز یکشنبه شروع شد، به نظر می‌رسد با توجه به این که انتخابات به پایان رسید در شرایط فعلی، بازار در حال انجام امور جاری است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: هفته قبل از انتخابات برخی معاملات به کلی متوقف شده بود و معامله‌گران منتظر نتیجه انتخابات بودند، اما با مشخص شدن نتیجه انتخابات قیمت‌ها و داد و ستدها روال عادی به خود گرفته است.

کشتی آرای با بیان این که نوساناتی که اکنون در بازار دیده می‌شود ناشی از تغییر قیمت انس جهانی و ارز است، افزود: نمی‌توان بازار چند ماه آینده را پیش بینی کرد اما در چند روز آینده تا به اتمام رسید مذاکرات وین، به نظر می‌رسد قیمت‌ها در همین محدوده نوسان داشته باشد.

به گزارش ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته به شرح زیر است:

هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۰.۸۵ درصد رشد به ۱۰ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال، انس جهانی طلا با ۰.۲ درصد افت به یک‌هزار و ۷۹۹ دلار و ۵۱ سنت، هر عدد سکه امامی با ۰.۹۳ درصد رشد به ۱۰۴ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال و هر عدد سکه بهار آزادی با ۰.۹۸ درصد رشد به قیمت ۱۰۲ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال رسید.

همچنین هر عدد نیم سکه با ۰.۵۳ درصد رشد به قیمت ۵۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۲۷ درصد رشد به قیمت ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۰.۲۲ درصد رشد به قیمت ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال رسید.

علاوه بر این قیمت هر دلار آمریکا با ۰.۷ درصد رشد به ۲۴۲ هزار و ۶۷۰ ریال رسید؛ همچنین قیمت هر یورو با ۱.۷۲ درصد رشد به ۲۸۳ هزار و ۵۶۰ ریال و قیمت هر پوند با ۰.۶۹ درصد رشد به ۳۴۲ هزار و ۲۳۰ ریال رسید.

کد خبر 502596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.