نسخه ویژه گوشی Realmi GT به زودی عرضه می‌شود

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که نسخه ویژه گوشی Realmi GT به نام Master Edition به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی در سال ۲۰۱۹ میلادی گوشی هوشمند ریلمی X را معرفی کرد سپس نسخه خاص Master Edition آن را رونمایی کرد. هم اکنون گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که این شرکت در حال تولید نسخه ویژه Realmi GT Master Edition است هنوز نام این محصول مشخص نشده است.

انتظار می‌رود که گوشی‌های سری Realmi X9 تا اواسط ماه ژوئیه عرضه شود، بنابراین احتمال دارد که نسخه GT Master Edition طی چند روز آینده به صورت رسمی معرفی شود. احتمالاً ویژگی‌های این گوشی مشابه گوشی اصلی Realmi GT 5G خواهد بود، اما ممکن است طراحی پنل پشتی و رنگ آن متفاوت باشد.

گوشی هوشمند Realmi GT 5G دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی امولد +FHD است. دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی نیز به حسگر ۳۲ مگاپیکسلی مجهز است. یک دوربین سه گانه در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود. این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه است و انرژی مورد نیاز آن  با استفاده از یک باتری ۴.۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 502583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.