واکسن کرونای تولید شده توسط سپاه در روزهای آتی رونمایی خواهد شد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح از رونمایی واکسن کرونای تولید شده توسط دانشگاه علوم پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از عملکرد نیروهای مسلح در عرصه مقابله با کرونا اظهار کرد: همواره تمامی امکانات نیروهای مسلح برای مقابله با ویروس کرونا بسیج است.

وی افزود: از ابتدای مقابله با بیماری کرونا حدود شش هزار تخت بیمارستانی آماده برای مقابله با بیماری داشتیم و این آمادگی را دائماً اعلام کردیم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: می‌توانیم حدود ۱۲ هزار تخت سیار و صحرایی برپا کنیم و در برپایی نقاهتگاه‌ها نیز هیچ محدودیتی نداریم و هرچقدر که نیاز باشد در خدمت کشور هستیم.

وی با اشاره به انجام طرح‌های پژوهشی مرتبط با کرونا در نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: علاوه بر مشارکت با وزارت بهداشت در طرح شهید سلیمانی، کارهای علمی و پژوهشی زیادی در نیروهای مسلح انجام شده است؛ در این زمینه یکی از واکسن‌های متعلق به وزارت دفاع در مرحله دوم تست بالینی است و واکسن دانشگاه علوم پزشکی سپاه نیز طی روزهای آتی رونمایی می‌شود.

سرلشکر باقری با بیان اینکه «تحقیقات در حوزه داروها و عوامل کنترل‌کننده نیز در حال انجام است»، گفت: نیروهای مسلح در تمام بخش‌هایی که توانمندی داشته باشند، دائماً در خدمت مردم و بخش بهداشت و درمان خواهند بود.

کد خبر 502543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.