هرگونه گمانه‌زنی درخصوص انتصاب مدیران شهری فاقد وجاهت است

اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان درپی برخی گمانه‌زنی‌ها در رابطه با تصمیماتی نظیر انتصابات و تحولات آتی بیانیه صادر کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن بیانیه منتخبان مردم اصفهان در شورای ششم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن پاسداشت حضور مؤثر مردم پای صندوق‌های رأی در چنین شرایط دشوار اقتصادی و کرونایی، لازم است با سرعت و دقت به مطالبات مردم پاسخ داده شود.

در همین راستا اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان، رعایت قوانین، چارچوب‌ها و ساختارهای قانونی و حفظ روحیه انقلابی را بر خود واجب دانسته و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد.

در عین حال حفظ آرامش و تداوم و ارتقای روندهای مثبت موجود نیز در اولویت است و ۱۳ عضو منتخب مردم با هر آنچه آرامش شهر و کارکنان خدوم شهرداری را خدشه‌دار کند مخالف هستند.

به همین منظور تاکید می‌شود که تا استقرار رسمی منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان، مرجع اصلی اطلاع‌رسانی تصمیمات و اقدامات صفحه رسمی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان و مواضع رسمی اتخاذ شده از سوی سخنگوی منتخبان است.

لذا با دعوت از همه کارکنان، مدیران و فعالان مدیریت شهری اصفهان به تلاش مضاعف، به اطلاع می‌رساند هر نوع گمانه‌زنی و یا خبرسازی در رابطه با تصمیماتی نظیر انتصابات و تحولات آتی، فاقد ارزش و وجاهت بوده و با توجه به عدم ارتباط با تصمیمات منتخبان شورای ششم نسبت به پذیرش آن‌ها بی‌تفاوت باشید.

اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان

گفتنی است، به موجب آرای مردم در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان، عباس حاج رسولی‌ها، سید امیر سامع، غلامحسین صادقیان، علی صالحی، محمدرضا فلاح، ابوالفضل قربانی، فرزانه کلاهدوزان، احمدرضا مصور، منوچهر مهروی پور، رسول میرباقری، مجید نادرالاصلی، مصطفی نباتی‌نژاد و محمد نورصالحی، به عنوان ۱۳ منتخب مردم در شورای ششم انتخاب شدند.

کد خبر 502526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.