به عملکرد اعضای شورا نمره ۱۷ می‌دهم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس قانون اصلاحیه شوراها و انتخاب شهرداران پیش بینی شده هر دوره از شوراها از ۱۴ مرداد آغاز به کار کند لذا طبق این قانون ۱۳ مرداد ماه پایان دوره پنجم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدابراهیم امینی در جمع خبرنگاران در خصوص تاریخ شروع به کار شورای ششم گفت: شورای پنجم از اول شهریور سال ۹۶ آغاز به کار کرد، اما قانون اصلاحیه شوراها و انتخاب شهرداران که تصویب شد پیش بینی کرده از ۱۴ مرداد هر دوره آغاز به کار کند لذا طبق این قانون ۱۳ مرداد ماه پایان دوره پنجم است.

وی در خصوص انتخابات شوراها گفت: شهروندان هر دوره اعضای شورا را انتخاب می‌کنند و امروز به منتخبان مردم تبریک می‌گوئیم و امیدواریم در اداره شهر و رفاه شهروندان شاهد توسعه و پیشرفت شهر باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: حال باید تلاش کنیم این شکاف بین مردم و متصدیان امور کمتر شود، مردم اگر دل نگرانی دارند باید آن را برطرف کنیم تا در دوره‌های آینده شاهد حضور پر شور تر مردم باشیم.

امینی در پاسخ به این سوال که شورای پنجم را چگونه تحویل منتخبان ششم خواهند داد، اظهار کرد: در این دوره ریل گذاری‌های بسیار خوبی انجام شده علی رغم مشکلاتی که از نظر منابع مالی با آن مواجه بودیم و این مشکلات در تاریخ بلدیه بی سابقه بوده، نظیر کرونا و تحریم و نیز سیاست‌هایی که شورای پنجم داشت مانند جلوگیری از شهر فروشی و لغو مصوبه برج باغ که به کاهش درآمد شهرداری منتهی می‌شد می‌توان اشاره کرد.

وی در خصوص عملکرد دوره پنجم گفت: اعضای شورای شهر با تمام توان تلاش و کار کردند و نمره بسیار بالایی هم می‌گیرند حداقل نمره ۱۷ به عملکرد اعضا می‌دهم چرا که نگذاشتیم به رغم مشکلات فراوان کوچک‌ترین مشکلی در اداره شهر پیش بیاید و این کار شاخصی بود.

کد خبر 502499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.