اصفهان "جشنواره فرهنگی خوزستان" را برگزار می کند

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: برای تقویت روابط بین هویتی شهرهای اصفهان و خوزستان در تابستان برنامه ویژه‌ای با عنوان جشنواره فرهنگی خوزستان نیز در این منطقه برگزار می‌شود.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ویژه برنامه‌های تابستانی منطقه ۱۲ به صورت میدانی و مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۷۵ عنوان ویژه برنامه و بیش از ۳۰۰ اجرا با مشارکت تقریبی بیش از ۲۰ هزار شهروند پیش بینی شده است، تصریح کرد: برنامه‌های "هر محله، یک رواق" و "با خانواده شاد باش" به صورت جشن در محله‌های مختلف منطقه برگزار می‌شود در کنار این برنامه‌ها، مسابقه نقاشی یا ضامن آهو، مسابقه داستان‌نویسی، خوشنویسی، مسابقه شهر پیروز (شب‌های مافیا) و لیگ تابستانه جهش برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: در کنار این برنامه‌ها، کارگاه‌های آموزشی ویژه خانواده‌ها برگزار می‌شود که در آن به آسیب‌های اجتماعی، مهارت افزایی والدین در برخورد با فرزندان می‌پردازد همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای زنان کارآفرین و سرپرست خانوار برپا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تقویت روابط بین هویتی شهرهای اصفهان و خوزستان در تابستان برنامه ویژه‌ای با عنوان جشنواره فرهنگی خوزستان نیز در این منطقه برگزار می‌شود.

کد خبر 502479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.