قیمت لوازم خانگی ایرانی و خارجی از بهترین برندها

در عصر حاضر هیچ منزلی را نمی‌توان بدون لوازم خانگی فرض کرد در واقع امروزه زندگی کردن بدون لوازم خانگی کاری سخت و حتی غیر ممکن است.

شرکت‌های ایرانی و خارجی بسیاری جهت رفاه بیشتر بشر، صرفه جویی در وقت و تسریع در انجام امور خانه داری انواع لوازم خانگی را طراحی و به بازار فروش عرضه می‌کنند که هر یک کاربرد خاص خود را دارند. قیمت لوازم خانگی با توجه به محصول به فاکتورهای مختلفی از جمله نوع مدل، امکانات، طراحی ظاهری، رنگ و سایر مشخصات فنی بستگی دارد.

لیست لوازم خانگی

به طور کلی اگر بخواهیم لیست لوازم خانگی را ارائه دهیم شامل محصولات زیر می‌شود که با توجه به کاربرد دسته بندی شده‌اند.

لوازم شستشو و نظافت

لوازم شستشو و نظافت جهت سرعت بخشیدن به امور شستشو و نظافت چون شستن ظروف و البسه، اتو کردن، نظافت و جارو کشی منزل و … تولید شده‌اند. از مهم‌ترین لوازم شستشو و نظافت می‌توان به ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اتو، جاروبرقی، جارو شارژی و بخارشوی اشاره داشت.

لوازم پخت و پز

لوازم پخت و پز همان طور که از نامشان پیداست برای اینکه پخت و پز غذا در وعده‌های مختلف راحت‌تر و سریع‌تر انجام شود مورد استفاده قرار می‌گیرند. از مهم‌ترین لوازم خانگی مربوط به پخت و پز می‌توان به اجاق گاز، هود آشپزخانه، مایکروفر، فر، منقل، گریل و باربیکیو اشاره داشت.

یخچال و فریزر

یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی که وجود آن در هر آشپزخانه‌ای ضروری است و نمی‌توان بدون آن زندگی کرد یخچال فریزر است. امروزه انواع و اقسام یخچال فریزر براساس سلایق و نیازهای متفاوت خانواده‌ها در بازار موجود است. انواع یخچال فریزر بالا پایین، یخچال ساید بای ساید، یخچال دوقلو، یخچال تک و … مجهز به فناوری و تکنولوژی‌هایی هستند که امکانات فراتری از یک یخچال فریزر معمولی را ارائه می‌دهند. قیمت یخچال فریرز بستگی شدیدی با نوع مدل، برند سازنده و گنجایش دارد.

لوازم خانگی کوچک

لوازم خانگی برقی آشپزخانه چون چای ساز، قهوه‌ساز، سرخ کن، آبمیوه گیری و … همان لوازم خانگی کوچک هستند که در آشپزخانه‌ها وجود داشته و بیشتر خانم‌های خانه‌دار با آنها سرو کار دارند. این دسته از لوازم خانگی در اندازه‌های کوچک با امکانات مختلف در بازار وجود دارند و جهت سرعت بخشیدن و آسان کردن امور مربوط به پخت و پز، آماده سازی غذا، تهیه نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسرها و.... طراحی و تولید شده‌اند.

از دیگر لوازم خانگی که در هر خانه‌ای نیاز است می‌توان به تلویزیون، کولر گازی، بخاری‌های برقی و گازی، پنکه و… اشاره داشت.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

خوشبختانه امروزه فرهنگ خرید اینترنتی بسیار رواج پیدا کرده است که اصلی‌ترین دلیل آن را می‌توان سهولت در خرید، دسترسی داشتن به تنوع بالایی از لیست لوازم خانگی، صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه‌ها در مقایسه با خرید از بازار و فروشگاه لوازم خانگی فیزیکی دانست.

در حال حاضر تعداد بالایی از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در بستر مجازی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی از برندهای گوناگون فعالیت دارند. اکثر این فروشگاه‌ها با درج عکس لوازم خانگی و ارائه اطلاعات دقیق و جامع از محصول سبب می‌شوند تا مشتریان انتخابی درست و متناسب با خواسته‌ها و سلایق خود داشته باشند. با توجه به اینکه هر فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی مطمئن و قابل اعتماد نیست بنابراین سعی کنید به فروشگاهی معتبر مراجعه کنید، فروشگاه اینترنتی سل (sell.ir) یک فروشگاه قابل اطمینان و مشتری مدار است که محصولاتی اصل را به فروش می‌رساند.

قیمت لوازم خانگی در فروشگاه سل

همانطور که می‌دانید قیمت کولر گازی، قیمت تلویزیون، قیمت یخچال فریزر و دیگر لوازم خانگی در تمامی فروشگاه‌ها یکپارچه نیست و برخی از آنها محصولاتشان را با قیمت بالاتری به فروش می‌رسانند. فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه مشتری مدار است که محصولات لوازم خانگی را با تضمین قیمت و کیفیت به فروش می‌رساند و به این معناست که مشتریان می‌توانند لوازم خانگی مورد نظر خود را با بهترین قیمت بازار و کیفیت اصل تهیه و خریداری کنند.

در سل شما به قیمت لوازم خانگی ایرانی و خارجی چون قیمت لوازم خانگی ال جی، قیمت لوازم خانگی دوو، قیمت لوازم خانگی جی پلاس، قیمت لوازم خانگی اسنوا و … همراه با تصاویر ظاهری و اطلاعات دقیق و جامع از هر محصول دسترسی دارید.

قیمت لوازم خانگی ایرانی و خارجی از بهترین برندها

کاهش قیمت لوازم خانگی

با توجه به اینکه قیمت لوازم خانگی به خصوص در برندهای خارجی بسیار افزایش پیدا کرده است و حتی شاهد قیمت‌های نجومی در بازار هستیم، باید بگوییم که کاهش قیمت لوازم خانگی با کاهش قیمت دلار در ارتباط است. فعالان بازار لوازم خانگی می‌گویند که به جز خرید جهیزیه، تقاضا برای خرید لوازم خانگی نو بسیار کاهش پیدا کرده و حتی به حد صفر رسیده است و خانواده‌های ایرانی به خرید لوازم خانگی دست دوم، خرید قسطی لوازم خانگی و یا تعمیر لوازم خانگی‌‎شان روی آورده‌اند.

خرید اقساطی لوازم خانگی از فروشگاه سل

همانطور که گفتیم قیمت لوازم خانگی در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است و به همین دلیل فروش قسطی لوازم خانگی بسیار باب شده است و خانواده‌های بسیاری در نقاط مختلف ایران به دنبال لوازم خانگی قسطی یاسوج، لوازم خانگی قسطی شیراز، لوازم خانگی قسطی سنندج، لوازم خانگی قسطی شهرری، لوازم خانگی اقساطی در مشهد، لوازم خانگی اقساطی در کرمانشاه و … هستند.

باید بگوییم فروش اقساطی لوازم خانگی بدون بهره وجود ندارد ولی خوشبخانه فروشگاه‌های واقعی و مجازی بسیاری چون فروشگاه سل در زمینه فروش اقساطی با بازپرداخت اقساط با کمترین میزان سود فعالیت دارند. فروشگاه اینترنتی سل امکان خرید اقساطی لوازم خانگی دوو، جی پلاس، اسنوا، هیمالیا و دیگر برندهای ایرانی و خارجی را به بهترین شرایط برای تمامی اقشار جامعه فراهم کرده است. جهت آگاهی از نحوه و شرایط خرید قسطی لوازم خانگی در فروشگاه سل می‌بایست با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

خرید لوازم خانگی قسطی بازنشستگان

بازنشستگان عزیز درصد بالایی از جمعیت ایران را تشکیل می‌دهند و اکثر آنها از نظر مالی در سطح مناسبی قرار ندارند از این رو فروشگاه اینترنتی سل امکان خرید لوازم خانگی قسطی بازنشستگان را نیز فراهم کرده است تا این دسته از اقشار جامعه بتوانند اقدام به خرید لوازم خانگی اقساطی اسنوا، دوو، ایکس ویژن، جی پلاس و … کنند.

در سل لوازم خانگی اقساطی بازنشستگان محصولات متنوع از برندهای گوناگونی را در بر می‌گیرد و در نتیجه محدودتی در انتخاب ندارند. خرید لوازم خانگی بازنشستگان به صورت قسطی در سل متناسب با شرایط این دسته از اقشار جامعه است که جهت آگاهی از آن می‌توانند با کارشناسان فروش سل تماس بگیرند.

قیمت لوازم خانگی ایرانی و خارجی از بهترین برندها

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک

یکی از مشکلاتی که بسیاری از خانواده‌ها و یا تازه عروسان در خرید لوازم خانگی قسطی دارند نداشتن دسته چک است و حتی نمی‌توانند یک چک معتبر تهیه کنند. این افراد در شهرهای مختلف ایران به دنبال فروشگاه‌هایی هستند که خدماتی چون فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک در شیراز، کرمانشاه، تهران، البرز و… را داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی سل یکی از فروشگاه‌هایی است که امکان خرید لوازم خانگی اقساطی بدون چک را برای خانواده‌ها در هر جای ایران که هستند فراهم کرده است. کارشناسان فروش سایت سل در هر زمان آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما در خصوص لوازم خانگی اقساطی بدون چک هستند.

کانال لوازم خانگی قسطی

در حال حاضر کاربران موبایلی بسیار افزایش پیدا کرده‌اند که بسیاری از آنها کار و خرید خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی انجام می‌دهند از این رو تعدادی زیادی پیج و کانال لوازم خانگی قسطی در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام وجود دارند که امکان خرید لوازم خانگی به صورت قسطی را با شرایط‌های گوناگون برای مشتریان فراهم کرده‌اند.

سایت‌هایی نیز وجود دارند که در زمینه فروش لوازم خانگی دست دوم فعالیت دارند و از معروف‌ترین آنها می‌توان به دیوار و شیپور اشاره کرد که در این روزها طرفداران زیادی دارند و افراد بسیاری از طریق سایت و یا اپلیکیشن‌های موبایلی شیپور و دیوار به خرید و فروش و یا حتی معاوضه لوازم خود می‌پردازند.

کد خبر 502474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    4 0
    امیدوارم ملت ایران انقدر به نخریدن لوازم خانگی ادامه دهند که شاهد برشکستگی شرکت های سواستفاده کننده داخلی شوند
    • موسوی IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      انشاالله
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      کمپین نخریدن برای کشورهای با اقتصاد پویا هست که گرانی ها مصنوعی باشه ولی در ایران گرانی ها واقعی است و هزینه تولید روز به روز بالاتر می‌رود بخصوص مواد اولیه پتروشیمی و آهن آلات که دست دولت هست و دولت از همین محل با گرانی کسری بودجه رو جبران میکنه مافیای خودرو و لوازم خانگی هم وقتی نیاز به دپو کردن دارند با تبلیغات بسیار زیاد کمپین نخریدن راه میندازن و قانونی اجناس را گران می‌کنند الان برای نیمه دوم سال 1400 یک تورم 45 درصدی پیش بینی شده
  • رضا IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    2 0
    الان مدت 10سال است که نتوانستم کالای نو خریداری کنم انچنان قیمت ها بالاست که ترجبح میدهم از جنس دست 2استفاده کنم یا مثل عصر دقیانوس
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 0
    من چن ماهه عقد کردم هنوز نتونستم چیزی بخرم قیمتا واقعا در حد توان ما نیس
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    شما رو به خدا قسم میدم فعلا خرید نکنین تا مجبور بشن قیمت بیارن پایین تمام این قیمت ها به ناحق بالا هست چون دلسوز مردم نیستن فقط به فکر جیب خودشون هستن