اجرای طرح جامع کاهش حوادث در قائمشهر

شهردار قائمشهر از اجرای طرح جامع کاهش حوادث در این شهر خبرداد.‏

عباس صالح زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان این که در راستای طرح جامع کاهش حوادث از سوی شهرداری و مشارکت سازمان آتش نشانی، قائمشهر توانست در دو عرصه با موفقیت روبرو شود، اظهار کرد: طی اجرای این طرح، کاهش ۳۱ درصدی میزان حوادث و کاهش ۴۰ درصدی آمار فوت و جرح را داشتیم.

وی افزود: همچنین اجرای طرح تهیه اقلام و پشتیبانی و کالاهای سازمان‌های مربوطه نیز مورد بررسی قرار گرفته بود که یک درصد از آن پشتیبانی‌های موردنیاز قائمشهر تأمین، خریداری و انتقال داده شد.

شهردار قائمشهر با بیان این که تجهیزاتی به ارزش شش میلیارد تومان با پشتیبانی شهرداری خریداری شده و در اختیار سازمان آتش نشانی به منظور اجرای بهتر طرح گذاشته شده است، تصریح کرد: این تجهیزات برای ناوگان آتش نشانی شامل البسه انفرادی، لباس اطفای حریق، سیستم‌های اکسیژن و کپسول‌های هوای مورد نیاز ناوگان در زمان عملیات، لباس غواصی، سیستم‌های غریق و قایق پرسنل آتش نشانی بوده است.

شهردار قائمشهر گفت: با خریداری این تجهیزات تراز حوزه آتش نشانی و امکانات پدافندی این شهرستان افزایش یافته است.

وی با بیان این که هر سه ماشین قدیمی و ۱۹۲۱ این سازمان که چندین سال وضعیت بدی داشتند برای نوسازی با هزینه یک و نیم میلیارد تومانی ارسال شده است، افزود: همینطور یک ناوگان از ماشین‌های تأمین آب و اطفای حریق نیز به این امکانات اضافه شده است همچنین تجهیزاتی در پارک جنگلی تلار با سیستم‌های اطفای حریق به صورت موبایل حریق در اختیار سازمان آتش نشانی قرار گرفته است.

کد خبر 502469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.