اگر قصد سفر به تبریز دارید با هتل شهریار آشنا شوید

‌همیشه سفر و مسافرت با اسکان در هتل هر مقصدی همراه است. اگر قصد دارید راهی هر شهری شوید، باید با جاهای دیدنی، مکان‌های استراحت و امکانات رفاهی آن آشنا باشید.

پس با ما همراه بمانید تا یکی از بهترین هتل‌های تبریز یعنی هتل شهریار تبریز و تعدادی از جاذبه‌های گردشگری آن را بشناسیم.

تبریز یکی از تاثیرگذارترین شهرهای تاریخ ایران بوده و همین مساله باعث شده تا درطول سالیان متمادی توجه بسیار زیادی به آن شود. تمرکز جمعیت و بعضی از سال‌ها قدرت در این شهر، موجب ساخت مراکز تجاری، فرهنگی و مذهبی مختلفی شده که تماشای آن خالی از لطف نیست.

بازار بزرگ تبریز

زمان‌های قدیم معمولاً در همه شهرهای بزرگ، بازاری مرکزی و زیبا وجود داشت که با معماری و سبک خاص خود شهر ساخته می‌شد. تبریز نیز از این قاعده مستثنا نیست و بازار بزرگ تبریز یکی از جاذبه‌های گردشگری بزرگ آن محسوب می‌شود. شاید اگر کل ایران را هم بگردید، نتوانید بازاری با نظم و زیبایی بازار تبریز بیابید. نظم نمای کامل آجری و کاشی شده غرفه‌های هم اندازه و بزرگ از جمله ویژگی‌های این مجموعه یک کیلومتر مربعی است.

پارک ائل گلی

میان همه پارک‌های شهر تبریز باغ ائل گلی یکی از بهترین و برترین مکان‌ها برای گذراندن اوقاتی خوش کنار خانواده یا دوستان است. این پارک که از دوران قدیم در شهر تبریز پایه‌گذاری شده، دریاچه قدیمی، درخت‌های کهنسال و محیطی تاریخی دارد که شما را از حال‌وهوای دنیای کنونی خارج می‌کند.

کلیسای استفانوس

اگر قصد سفر به تبریز دارید با هتل شهریار آشنا شوید

به‌جرات می‌توان کلیسای استفانوس شهر تبریز را یکی از بهترین و برترین جاذبه‌های گردشگری این شهر دانست. محلی دیدنی و متفاوت که البته باید برای تماشای آن مسیر زیادی را از تبریز تا روستای جلفا رانندگی کرد. این کلیسا همیشه موردتوجه مردم بوده و به‌همین دلیل جزو بناهای بی‌نظیر و البته بازسازی شده شهر قرار گرفته است. اگر صفویه نبود، به‌احتمال زیاد می‌توان گفت نیمی از آثار شهر تبریز نابود شده بودند. این حکومت پس از زلزله مهیبی که آن دوران در تبریز رخ می‌دهد، به بازسازی اغلب جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌پردازد.

نوبتی هم باشد باید سری به هتل‌های تبریز بزنیم؛ جایی برای استراحت بعد از گردش در شهر بدون گدا ایران. اگر دوست دارید بعد از گشت‌وگذار در شهر اسکان راحت و بدون دغدغه‌ای داشته باشید، پیشنهاد می‌دهم با ما همراه باشید تا هتل بین‌المللی شهریار تبریز را بشناسیم.

هتل شهریار تبریز

میان هتل‌های تبریز بهترین همه هتل‌ها، هتل شهریار است. هتلی بی‌نظیر و جدید با انواع امکانات که سکونتی خوب و دوست‌داشتنی را برای شما رقم می‌زند. این هتل پنج ستاره همیشه موردتوجه مسئولان و افراد سرشناسی بوده که به شهر می‌آمدند. با امکاناتی که دارد، حتی می‌تواند محل خوبی برای برگزاری جلسات کاری و سفرهای کاری سازمان‌ها باشد. میان هتل‌های تبریز شاید نمونه چنین هتلی را راحت پیدا نکنید. با ما همراه باشید تا ریز امکانات و شرایط هتل را با هم ببینیم.

اتاق‌های هتل

در هتل شهریار هر تعدادی که باشید، می‌توانید سکونتی خوب در اتاق یا سوئیتی بی‌نظیر را تجربه کنید. گزافه نیست اگر از اتاق‌های این هتل به‌عنوان خانه خودتان یاد کنید. امکانات رفاهی عالی همراه با بهترین طراحی و دیزاین ممکن شرایطی را فراهم کرده که هیچگاه حس غربت نداشته باشید.

اگر قصد سفر به تبریز دارید با هتل شهریار آشنا شوید

تلفن، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، میزتحریر، دمپایی، روم سرویس صبحانه، شبکه پخش فیلم، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، تلویزیون، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی با، ر چای‌ساز، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق، سرویس بهداشتی فرنگی تقریباً کل امکاناتی است که بدون درنظر گرفتن ظرفیت اتاق‌ها در همه آن‌ها قرار دارند.

جز موارد گفته شده که امکانات اتاق‌های هتل است، خدمات بسیار خوبی هم به کل مسافران ارائه می‌شود. در این هتل پارکینگ، استخر (رایگان برای مسافران مقیم هتل)، آسانسور، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، دستگاه‌های اداری (فتوکپی، فکس، پرینتر)، مرکز خرید، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، لاندری (خشکشویی)، خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت‌وبرگشت، اتاق تلفن (اپراتور)، اتاق چمدان، خدمات بهداشتی تفریحی (سونا، ماساژ، جکوزی)، روزنامه، فضای سبز، سالن ورزشی، آرایشگاه، خدمات باربری، خدمات ویژه برای افراد دارای معلولیت، خدمات خانه‌داری و… درنظر گرفته شده که فکر نکنم درطول اسکان به همه این‌ها نیازمند شوید.

همیشه نمی‌توان چنین محل لاکچری و خوبی را در شهرهای دیدنی و توریستی جست. جاذبه‌های گردشگری با سکونت در این هتل در دسترس هستند. به بهترین شکل ممکن می‌توانید به آن‌ها برسید و فقط کافی است سری به نقشه شهر تبریز بزنید تا ببینید ابتدای بلوار ائل گلی که محل ساخت هتل شهریار تبریز است، چه دسترسی خوبی دارد.

پیشنهاد می‌کنم درصورتی‌که قصد ندارید هزینه کنید، حتماً سری به این هتل بزنید؛ زیرا میان هتل‌های تبریز واقعاً تک است!

کد خبر 502468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید آفاق IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    مسافرین محترم صدای اتومبیل از۵صبح داخل اتاق هست خیلی شب بدی گذراندیم