عصرانه خبری شهرهای ایران در اول تیرماه

در این بسته خبری از نوسازی ۳.۲ درصد از ناوگان تاکسیرانی قزوین تا تهیه طرح جامع چابهار و خدمت رسانی صلواتی تاکسی‌های گرگان به شهروندان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

واریز سهمیه اعتباری سوخت خودروهای حمل‌ونقل عمومی

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت اردیبهشت ۱۴۰۰، تعداد ۶۸۸ هزار دستگاه خودروی حمل‌ونقل عمومی در ۳۱ خرداد خبر داد.

نوسازی ۳.۲ درصد از ناوگان تاکسیرانی قزوین

شیما زرآبادی‌پور، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: میانگین سنی ناوگان تاکسی شهر قزوین ۹/۴۴ سال است و سال گذشته ۲/۳ درصد از این ناوگان نوسازی شد.

بازدید شهردار بجنورد از محل نگهداری سگ‌های ولگرد

هادی زارعی، شهردار بجنورد طی بازدیدی از محوطه نگهداری سگ‌های ولگرد، دستوراتی برای رفع مشکلات و رسیدگی بیشتر به این حیوانات صادر کرد و گفت: حفظ و نگهداری از حیوانات در فرهنگ ما ایرانیان دارای ریشه‌های عمیق انسانی است و خوشبختانه نگهداری از این سگ‌ها می‌تواند موجب کاهش مخاطرات محیطی درتهدید شهروندان باشد.

خدمت رسانی صلواتی تاکسی‌های سطح شهر گرگان

مهدی کمال غریبی، سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از خدمات دهی صلواتی تاکسی‌های سطح شهر در روز ولادت امام هشتم (ع) خبر داد و گفت: تعداد ۸۰ دستگاه تاکسی به صورت داوطلب امروز به صورت رایگان و صلواتی خدمات دهی می‌کنند.

تهیه "طرح جامع" چابهار

امین سعیدی، مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در حوزه شهرسازی و طرح‌های توسعه گفت: در طرح جامع منطقه آزاد چابهار تمامی پیش‌نیازهای توسعه، جهات توسعه، زیرساخت‌های لازم، ضوابط احداث بنا و شبکه معابر و خدمات مورد نیاز، میزان رشد جمعیت و همه موارد مربوط به پیشرفت و آبادانی چابهار دیده شده است.

رفع نواقص و تأمین روشنایی بوستان ها و پارک‌های زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از تأمین روشنایی بوستان‌های سطح شهر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح و رفع نواقص روشنایی بوستان‌ها بیش از ۵۰۰ پایه روشنایی ساخته و به زودی در بوستان‌های شهر نصب خواهد شد.

آغاز فرآیند بازسازی ۸ دستگاه اتوبوس شهری قدس

رضا صداقت، معاون حمل و نقل شهرداری قدس از اعزام ۸ دستگاه اتوبوس تحت نظارت سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری جهت بازسازی به شرکت شهاب خودرو خبر داد.

اختصاص هشت هکتار زمین برای احداث ترمینال فرودگاه دزفول

عبدالحسین پوررکنی، معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری دزفول گفت: هشت هکتار از زمین‌های پایگاه چهارم شکاری برای ساخت ترمینال بار مسافر فرودگاه دزفول اختصاص یافت.

عملیات اجرایی لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر خرمشهر

عملیات اجرایی لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر توسط سازمان عمران شهری شهرداری خرمشهر آغاز شد.

پاکسازی چهره نسیم شهر از تبلیغات انتخاباتی

پرسنل خدمات شهری و اداره موتوری شهرداری نسیم شهر با بکارگیری دستگاه‌های واتر جت و بالابر تبلیغات انتخاباتی را که بر برگ و تنه درختان، ایستگاه‌های اتوبوس، تأسیسات شهری و حتی بازوی چراغ‌های ترافیکی چسبانده شده بود، پاکسازی کرده و فضای شهری را به حالت عادی باز گرداندند.

کد خبر 502464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.