هشت هکتار زمین برای احداث ترمینال فرودگاه دزفول اختصاص یافت

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری دزفول گفت: هشت هکتار از زمین‌های پایگاه چهارم شکاری برای ساخت ترمینال بار مسافر فرودگاه دزفول اختصاص یافت.

به گزارش ایمنا، عبدالحسین پوررکنی در این باره اظهار کرد: پس از سال‌ها کش و قوس و درخواست‌های ستاد مشترک برای واگذاری اراضی به منظور احداث ترمینال فرودگاه دزفول، با پیگیری‌های نماینده، فرماندار و مجموعه شهرداری حدود هشت هکتار زمین از اراضی پایگاه هوایی در کنار جاده دزفول اندیمشک به منظور احداث ترمینال، سردخانه و پایانه‌های بار مسافر برای فرودگاه دزفول اختصاص یافت.

وی افزود: شهرداری دزفول با اختصاص این زمین اقدام به خرید آن و مشارکت در ساخت ترمینال کرده و با پرداخت قسط اول زمین به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال مقدمات تحویل زمین انجام و بقیه قیمت کارشناسی زمین در دو قسط در ماه‌های مرداد و بهمن ماه پرداخت می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری دزفول اظهار امیدواری کرد: به زودی زمین تحویل و مقدمات دعوت سرمایه گذار در ترمینال و بار مسافر دزفول انجام شود.

به گزارش ایمنا، فرودگاه دزفول به مردم شهرهای دزفول و اندیمشک سایر شهرهای شمالی خوزستان خدمات‌رسانی می‌کند این فرودگاه در پایگاه چهارم شکاری نیروی هوایی ارتش واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 502462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.