پیشنهاد سنگین سیتی برای کین

سیتیزن ها که یکی از مشتریان جدی مهاجم انگلیسی سابق تاتنهام محسوب می‌شوند، پیشنهادی سنگین را برای جذب این بازیکن آماده کرده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پپ گواردیولا در نظر دارد با توجه به جدایی آگوئرو از ترکیب تیم منچسترسیتی، هری کین که پیش تر اعلام کرده بود دیگر مایل به ادامه همکاری با تاتنهام نیست را جذب کند.

باشگاه منچسترسیتی عزم خود را جزم کرده تا برای جذب کین تا ۱۰۰ میلیون یورو هزینه کند چرا که من سیتی در حال حاضر تنها گابریل ژسوس را به عنوان مهاجم نوک در اختیار دارد که این بازیکن نیز هیچگاه در ترکیب سیتیزن ها یک ستاره نبوده است.

اگرچه پپ موفق شد با بازیکنان خط میانی خود شرایط خوبی را به وجود بیاورد و ناتوانی سرخیو آگوئرو و ژسوس در گلزنی را جبران کند، با این حال در نظر دارد تا بالاخره یک مهاجم کلاس بالا خریداری کند و سبک بازی تیمش در فصل آینده را کمی تغییر دهد.

هری کین قبلاً اعلام کرده است که از سال‌های حضورش در تاتنهام لذت برده اما دیگر تمایلی به ماندن در این تیم ندارد. مهاجم گلزن انگلیسی به وضوح اعلام کرده است که ناکامی تاتنهامی ها در کسب جام باعث این تصمیم او شده و وی می‌خواهد به تیمی برود که بتواند در آنجا عنوان قهرمانی کسب کند.

باشگاه منچسترسیتی برنامه‌های خود را حول محور هری کین تنظیم کرده است و در کنار این بازیکن، نیم نگاهی نیز به ارلینگ هالند نروژی دارد تا بتواند در صورت عدم موفقیت پروژه کین، روی این بازیکن سرمایه گذاری کند. به هر حال مدیران سیتی برای خرید یک مهاجم مصمم هستند و کین هم پیش از این گفته بود که بازی کردن در کنار دی بروینه رویایی خواهد بود. با این اوصاف می‌توان تمجید مهاجم سابق تاتنهام را یک سیگنال مثبت به آبی‌ها دانست.

کد خبر 502458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.