افزایش ایمنی ترافیک شهری در تورکوی فنلاند

مقامات شهری تورکو اقدامات جدیدی برای افزایش ایمنی اسکوتر سواران، دوچرخه سواران و عابران پیاده انجام داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، میزان استفاده از اسکوترهای برقی طی سال‌های اخیر در سراسر دنیا افزایش یافته است، این وسایل نقلیه به صورت ناگهانی و غیر منتظره پدیدار شدند، اما هم اکنون به یک وسیله حمل و نقل ایمن برای میلیون‌ها انسان تبدیل شده‌اند. با وجود این که اسکوترهای برقی مزایای بیشماری دارند، اما افراد زیادی هستند که نمی‌دانند کجا و چگونه به طور ایمن از آن‌ها استفاده کنند.

افزایش ایمنی ترافیک شهری در شهر تورکو

علاوه بر این، افزایش تعداد وسایل نقلیه الکتریکی باعث مسدود شدن مسیرهای دوچرخه سواری می‌شود، زیرا اغلب افراد اسکوترهای برقی خود را در مکان‌های نامناسب پارک می‌کنند بنابراین مقامات شهری تورکو دستورالعمل‌های جدیدی برای استفاده از آن‌ها ارائه کرده‌اند برای نمونه شهرداری مناطق مشخصی را برای پارک کردن این وسائل در نظر گرفته است که در این صورت مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی را مسدود نخواهند کرد.

همچنین، شهر تورکو با همکاری شرکت‌های مربوط به حمل و نقل قوانینی را توسعه داده‌اند که به کنترل ترافیک شهری کمک شایانی می‌کند، هدف از ارائه دستورالعمل‌های جدید و ایجاد قوانین ایجاد ایمنی و ارتقای کارآیی وسایل حمل و نقل است. توصیه شده است افراد در مسیرهای دوچرخه سواری از اسکوترهای برقی خود استفاده کنند، سرعت خود را در حد مطلوب رعایت کنند و تنها در مناطقی پارک کنند که مسیر عبور دوچرخه سواران و پیاده روی مسدود نشود.

افزایش ایمنی ترافیک شهری در شهر تورکو

کد خبر 502456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.