بارسا و علاقه به تمامی مهاجمان دنیا

با در اختیار داشتن چندین بازیکن مهم در خط تهاجمی، بارسایی‌ها هنوز به اندازه کافی راضی نیستند و در تلاشند تا یک بازیکن دیگر را نیز به جمع مهاجمان تیمشان اضافه کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، در سال‌های اخیر عملکرد تیم بارسلونا کاملاً با تصورات هوادارانش فاصله داشته و تقریباً نتوانسته به سطح رضایت‌بخشی دست یابد که همین موضوع باعث شده تا خریدهای پی در پی تبدیل به یکی از راه حل‌های اصلی این تیم شود.

در حال حاضر بارسلونا در کنار لیونل مسی که فوق ستاره دنیای فوتبال محسوب می‌شود، بازیکنان دیگری را نیز در خط حمله در اختیار دارد که از میان آن‌ها می‌توان به آنتوان گریزمان، عثمان دمبله، آنسو فاتی و برایتویت اشاره کرد. اینها تنها بازیکنانی هستند که در فصل گذشته در جمع آبی و اناری‌ها بودند.

با روی کار آمدن لاپورتا، این مدیر باتجربه تصمیم گرفت تا با خرید ممفیس دپای، شرایط ماندن رونالد کومان را هموار کرده، همچنین به این سرمربی کمک کند تا بتواند بهتر از قبل ایده‌ها و تاکتیک‌های خود را در زمین مسابقه پیاده کند.

از سوی دیگر، آگوئرو نیز از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست تا لاپورتا بتواند به نوعی لیونل مسی را بر ماندن در بارسا متقاعد کند. خرید دو مهاجم سطح اول فوتبال دنیا با توجه به بازیکنانی که در حال حاضر بارسا در اختیار دارد اقدامی عجیب تلقی می‌شود.

شنیده می‌شود که سران بارسلونا در حال حاضر به خرید اینسینیه نیز تمایل نشان داده‌اند. وینگر تیم ناپولی که در فصل گذشته نیز بسیار خوب عمل کرد، موفق شده روزهای خوب خود را در مسابقات یورو نیز تکرار کند و همین مسئله توجه مدیران کاتالان را به خود جلب کرده است.

تمایل برای خرید لورنزو اینسینیه شاید تنها یک گمانه زنی و شایعه باشد با این وجود حتی ابراز تمایل برای به خدمت‌گیری یک بازیکن دیگر در پست حمله نشان می‌دهد که بارسا هنوز به طور کامل راضی نشده است و فعلاً هر مهاجمی در اروپا خطر ابراز علاقه بارسا را احساس می‌کند!

کد خبر 502430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.