تالش پاکیزه‌ترین انتخابات را تجربه کرد

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تالش گفت: در ایام انتخابات به دلیل رعایت نظافت و نصب آثار تبلیغاتی در نقاط مجاز توسط نامزدها، تالش نسبت به سال‌های گذشته پاکیزه‌ترین انتخابات را تجربه کرد.

نامیار سکوتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری تالش برای تبلیغات نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر تالش، ۱۲ جایگاه را با مساحت ۶۰ متر مربع در نظر گرفته بود.

وی افزود: در این دوره از انتخابات، نامزدهای انتخاباتی تالش بیشتر در دو خیابان سعدی و خرمشهر مستقر شده بودند و با رعایت نظافت و حقوق شهروندی، همکاری بسیاری خوبی با شهرداری داشتند و آثار تبلیغاتی خود را در نقاط مجاز نصب کردند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تالش با قدردانی از همکاری نامزدهای انتخاباتی ششمین دوره شورای شهر گفت: تالش نسبت به سال‌های گذشته پاکیزه‌ترین انتخابات را تجربه کرد.

سکوتی خاطرنشان کرد: پاکبانان از روز بعد از انتخابات، پاکسازی و امحای آثار تبلیغاتی در سیما و منظر شهری را آغاز کرده و تمامی سازه‌ها از سطح شهر جمع آوری شده است.

به گزارش ایمنا، شهر هشت‌پر یا تالش مرکز شهرستان تالش با حدود ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد و در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ۲۸ خردادماه امسال ۵۶ نامزد برای به دست آوردن هفت کرسی اصلی با هم به رقابت پرداختند.

کد خبر 502376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.