گوشی Doogee S97 Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت چینی Doogee اخیرا از گوشی جدید خود به نام S97 Pro رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Doogee دارای صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی HD+ Dot با رزولوشن ۷۲۰*۱۵۶۰ پیکسل است. دوربین سلفی تعبیه شده در نمایشگر این گوشی دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است. یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی گوشی ذکر شده تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی، دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی Doogee S97 Pro گواهی حفاظتی IP68 و IP69K را دریافت کرده است و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری بزرگ هشت هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. این باتری تا سه روز شارژدهی دارد و تقریباً طی یک ساعت ۵۰ درصد شارژ می‌شود و از فناوری شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می‌کند. گوشی ذکر شده به پردازنده مدیاتک Helio G95 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی پشتیبانی شده است.

علاوه بر این، یک حسگر اثر انگشت نیز در لبه گوشی Doogee S97 Pro تعبیه شده است. افراد می‌توانند از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ ژوئن این محصول را از وب سایت آنلاین AliExpress تهیه کنند. این گوشی با قیمت ۳۲۹ دلار و در رنگ‌های نارنجی، قرمز و مشکی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 502363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.