ایران و لهستان/ کورسوی امید ایران مقابل حریف دیرینه

تیم ملی ایران و لهستان در دومین بازی هفته پنجم از رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، در بازی حساس و سخت برای ایران، مقابل هم قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های والیبال ایران و لهستان در دومین دیدار هفته پنجم رقابت‌های جام ملت‌های والیبال امروز سه شنبه یکم تیر از ساعت ۱۷:۳۰ مقابل هم قرار می‌گیرند. این دیدار به صورت زنده و مستقیم از شبکه سه تلویزیون پخش می‌شود.

تیم ملی لهستان دومین حریف ایران در هفته پنجم، با ۱۰ پیروزی و ۲ باخت با ۳۰ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد. تیم ملی والیبال لهستان با هدایت هنین عملکرد خوبی از خود نمایش داده‌اند.

ایران نیز با ۵ برد در جایگاه یازدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ ملت‌های والیبال قرار دارد. تیم ملی والیبال در روز گذشته با نتیجه ۳ بر صفر مقابل فرانسه شکست خورد. با نتایجی که هر دو تیم در بازی‌های گذشته کسب کرده‌اند کار بازیکنان ایران در این دیدار سخت بوده و از شانس کمی برای پیروزی برخوردار هستند.

با توجه به هم‌گروهی بودن دو تیم ایران و لهستان در مرحله مقدماتی المپیک، دیدار این دو تیم در جام ملت‌ها حساسیت زیادی دارد البته باید به این نکته توجه کرد تیم ملی ایران با هدایت الکنو روس هنوز به ثبات لازم نرسیده است و این مربی رقابت‌های جام ملت‌ها را به عنوان دست گرمی و شناخت بازیکنان برای المپیک نگاه می‌کند.

لهستان یکی از تیم‌های قدرتمند والیبال در دنیا است و در کارنامه خود یک قهرمانی در المپیک، ۲ نایب قهرمانی جام جهانی، یک قهرمانی لیگ ملت‌ها، ۳ قهرمانی جهان و یک قهرمانی اروپا را دارد.

تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان در سال‌های قبل سابقه رویارویی‌های زیادی داشته‌اند که ۹ پیروزی برای ایران و ۱۱ پیروزی از آن لهستان بوده است. آخرین مصاف ۲ تیم هم در سال ۲۰۱۹ و در جریان لیگ ملت‌های والیبال انجام شد که تیم ملی والیبال لهستان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد.

نتایج دیدارهای ایران و لهستان مقابل هم:

قهرمانی جهان ۱۹۹۸: ایران صفر – لهستان ۳

جام قهرمانان بزرگ جهان ۲۰۰۹: ایران ۱ – لهستان ۳

جام جهانی ۲۰۱۱: ایران ۳ – لهستان ۲

لیگ جهانی ۲۰۱۴: ایران ۳ – لهستان ۱

لیگ جهانی ۲۰۱۴: ایران ۳ – لهستان صفر

لیگ جهانی ۲۰۱۴: ایران ۱ – لهستان ۳

لیگ جهانی ۲۰۱۴: ایران صفر – لهستان ۳

قهرمانی جهان ۲۰۱۴: ایران ۲ – لهستان ۳

لیگ جهانی ۲۰۱۵: ایران ۱ – لهستان ۳

لیگ جهانی ۲۰۱۵: ایران ۲ – لهستان ۳

لیگ جهانی ۲۰۱۵: ایران ۳ – لهستان ۲

لیگ جهانی ۲۰۱۵: ایران ۱ – لهستان ۳

جام جهانی ۲۰۱۵: ایران ۲ – لهستان ۳

انتخابی المپیک ۲۰۱۶: ایران ۳ – لهستان ۱

المپیک ۲۰۱۶: ایران ۲ – لهستان ۳

کد خبر 502346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    هرچی استرلیا رو بردیم لهستانم میبریم...واقعا تاسف باره از مکان ششم جدول بیای ته جدول یا اینکه به تیمی ببازی که همه بردنش...این مربی اصلا نه تعویض به موقع حالیشه نه وقت استراحت گرفتن...فکر کنم راننده لوکموتیو بوده ...