فنلاند صفر- بلژیک ۲/ شیاطین سرخ مانع صعود فنلاند

تیم ملی بلژیک با پیروزی برابر فنلاند مانع صعود این تیم به عنوان تیم دوم گروه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه C یورو ۲۰۲۰، شب گذشته از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تیم‌های فنلاند و بلژیک در ورزشگاه سن پترزبورگ به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر بلژیک به پایان رسید.

گروه B- هفته سوم

دیدار تیم‌های فنلاند و بلژیک

ورزشگاه: سن پترزبورگ (سن پترزبورگ، روسیه)

گل‌ها: هرادسکی (دقیقه ۷۴، گل به خودی) و لوکاکو (دقیقه ۸۱) برای بلژیک

فنلاند: لوکاس هرادسکی، یونا تویو، آراجوری، شاگنسی، یوکا رایتالا، جری اورنن، روبین لود، تیم اسپارف، گلن کاما را، پویان پائولو و تیمو پوکی

سرمربی: مارکو کانروا

بلژیک: کورتوآ، توماس فرمائلن، دنایر، بویوتا، ناصر چادلی، اکسل ویتسل، کوین دی‌بروینه، تروسارد، جرمی دوکو، رملو لوکاکو و ادن هازارد

سرمربی: روبرتو مارتینز

داور: فلیکس بریش (آلمان)

شرح بازی:

بلژیک که از قبل با ۶ امتیازی که در دو بازی کسب کرده بود تا حدود زیادی صعود خود را قطعی کرده بود در این بازی تنها نیاز به یک تساوی داشت که صعود خود را به عنوان تیم نخست قطعی کند، با این وجود اما سرمربی بلژیک دست به ریسک نزد و از اکثر نفرات اصلی خود در این دیدار استفاده کرد.

در سوی دیگر فنلاند نیز در صورت پیروزی دانمارک برابر روسیه می‌توانست به عنوان تیم دوم گروه با یک تساوی صعود خود را قطعی کند. این اتفاق اما رخ نداد و با وجود اینکه فنلاندی‌ها تا یک ربع پایانی بازی مقاومت کرده بودند در نهایت با دو گلی که در دقایق ۷۴ و ۸۱ دریافت کردند، دو بر صفر شکست خوردند تا با توجه به پیروزی پرگل دانمارک برابر روسیه، شانس صعود به عنوان تیم دوم را از دست بدهند و در جایگاه سوم گروه قرار بگیرند.

در پایان رقابت‌های هفته سوم در گروه B، جدول گروه به این شکل شد که بلژیک با ۹ امتیاز به عنوان تیم نخست صعود کرد اما شرایط رده بندی ۳ تیم ۳ امتیازی دانمارک، فنلاند و روسیه به این شکل شد که دانمارک به دلیل تفاضل گل بالاتر در دیدارهای رو در رو با فنلاند و روسیه در رده دوم قرار گرفت و به همین ترتیب فنلاند و روسیه سوم و چهارم شدند. فنلاند این شانس کم را دارد که شاید به عنوان یکی از ۴ تیم برتر سوم راهی مرحله بعد شود.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۷۴- بلژیک) - کرنر ارسالی بلژیک با ضربه سر فرمائلن ابتدا به تیر برخورد کرد و در ادامه با برخورد به بدن هرادسکی، دروازه‌بان فنلاند به گل تبدیل شد.

۲-۰ (دقیقه ۸۱- بلژیک) - دی بروین از پشت محوطه جریمه با پاسی خوب لوکاکو را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا او با چرخشی زیبا و شوتی با پای راست دروازه فنلاند را برای بار دوم باز کند.

کد خبر 502344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.