موافقت کمیسیون انرژی با تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ایرادات شورای نگهبان به مصوبه اخیر مجلس در خصوص لایحه انتقال تجهیزات شرکت‌های آب و فاضلاب بود که با حضور نماینده شورای نگهبان و دولت بررسی و در نهایت ایرادات مرتفع شد.

مالک شریعتی نیاسر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون، درخواست تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با حضور مسئولان ذی ربط در وزارت نفت مورد بررسی قرار گرفت و پس از استماع گزارش مسئولان مربوطه با اصرار نمایندگان متقاضی کمیسیون با این درخواست موافقت کرد؛ این درخواست به هیئت رئیسه مجلس ارسال و پس از تصویب صحن مجلس نسبت به تعیین اعضای هیأت تحقیق و تفحص اقدام خواهد شد.

وی افزود: موضوع دیگری که در جلسه کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، ایرادات شورای نگهبان به مصوبه اخیر مجلس در خصوص لایحه انتقال تجهیزات شرکت‌های آب و فاضلاب بود که با حضور نماینده شورای نگهبان و دولت بررسی و در نهایت ایرادات مرتفع شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع سوم که در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، بحث دریافتی کارکنان عملیاتی صنعت نفت در شرایط کاری سخت بود که گلایه‌هایی داشتند و وزارت نفت آنطور که باید نمی‌تواند هزینه‌های آنان را تأمین کند. مقرر شد تعدادی از اعضای کمیسیون این موضوع را به طور خاص دنبال کنند.

وی با بیان اینکه پیشنهاداتی برای رفع این مشکل مطرح شده است، تصریح کرد: آنچه که برای کمیسیون انرژی مهم است، اینکه دریافتی کارکنان صنعت نفت نباید با تبعیض باشد و افرادی که تلاش بیشتری دارند، زحمت آنها باید جبران شود، در واقع اینگونه نباشد که مدیران تهران نشین حقوق بالا دریافت کرده و کارکنان عملیاتی در مناطق سخت با حقوق پایین در امور معیشتی دچار مشکل شوند که کمیسیون انرژی به طور جدی این موضوع را دنبال خواهد کرد.

کد خبر 502302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.