آی پی ثابت برای بایننس

حتماً شما هم مانند اکثر مردم جامعه با وجود بی ثباتی اقتصادی که در کشور چند سالی است شاهد آن هستیم دغدغه حفظ سرمایه خود را دارید و دنبال فرصت مناسبی برای حفظ یا افزایش سرمایه خود می‌باشید.

با گسترش دانش و تکنولوژی در تمام زمینه‌های زندگی‌های بشر، سرمایه گذاری نیز از این گزینه مستثنی نبوده است. روش مدرنی که امروزه در سراسر دنیا وجود دارد، سرمایه گذاری در بازار ارزهای رمزنگاری شده می‌باشد. به گفته اکثر تحلیلگران حوزه اقتصادی و بازارهای مالی آینده اقتصاد جهان با ارزهای دیجیتال رقم خواهد خورد.

در حال حاضر صرافی بایننس غول مبادلات رمز نگاری و ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید و با وجود حجم بالایی از مبادلات، دریافت کارمزد پایین برای هر معامله و تنوع زیاد ارزهای دیجیتال، انتخاب خوبی برای تریدرهای کل دنیا به حساب می‌آید.

اما خطری که کاربران ایرانی را برای وارد شدن در این صرافی تهدید می‌کند خطر بلوکه شدن دارایی‌ها می‌باشد. برای اینکه یک تریدر ایرانی بدون نگرانی و دغدغه بسته شدن سرمایه خود بتواند در این صرافی جهانی فعالیت کند نیاز به یک ابزار بسیار مهم دارد و این ابزار آی پی ثابت برای بایننس می‌باشد.

چرا آی پی ثابت برای بایننس قبل از ثبت نام در بایننس لازم است؟

همانطور که اکثر شما می‌دانید ثبت نام در بایننس برای ما ایرانی‌ها به دلیل تحریم‌ها ممنوع می‌باشد و ورود به بایننس با آی پی ایرانی غیر ممکن می‌باشد. پس ما ایرانی‌ها نیاز به یک آی پی ثابت برای بایننس از یک کشور دیگر به جز ایران را داریم. آی پی که ما باید انتخاب کنیم هم باید ثابت باشد و هم از کشوری باشد که جز کشورهای تحریم شده از سمت بایننس نباشد. دلیل اینکه آی پی مناسب بایننس باید حتماً ثابت باشد این است که با تغیر آی پی در بایننس و ورود با آی پی‌های متفاوت از کشورهای متفاوت صد در صد سایت صرافی بایننس را نسبت به آی پی شما مشکوک می‌کند. حال این سوال مطرح می‌باشد که آی پی ثابت برای بایننس را چگونه تهیه کنم؟ آیا vpn هم می‌تواند به ما در داشتن یک آی پی ثابت مناسب بایننس کمک کند؟ یا ما باید از vps برای ورود به صرافی بایننس و ثبت نام و فعالیت استفاده کنیم.

استفاده از VPS یا VPN ؟ کدام گزینه بهتری برای فعالیت در بایننس می‌باشد؟

برای داشتن آی پی ثابت برای بایننسبهترین گزینه استفاده از سرور مجازی بایننس یا همان vps بایننس می‌باشد و به هیچ عنوان استفاده از vpn پیشنهاد نمی‌شود. در زیر ما به چند دلیل عدم استفاده از vpn اشاره خواهیم کرد :

۱- دلیل اول برای عدم استفاده از وی پی ان این است که vpn فقط به شما اختصاص ندارد و کاربران زیادی در ایران ممکن است با آی پی آدرس شما به طور همزمان وارد سایت صرافی بایننس شوند که این باعث می‌شود اکسچنج بایننس حساب شما را ببندد زیرا شما با یک آیپی وارد چندین حساب شده‌اید و آی پی شما را اسپم تشخیص دهد.

۲- دلیل دوم آی پی‌ها متفاوتی است که vpn در اختیار شما قرار می‌دهد. شما هر زمان که قصد فعالیت در بایننس را دارید با یک آی پی متفاوت وارد می‌شوید و این باعث مشکوک شدن سایت صرافی شده و از شما از طریق ایمیل درخواست مدارک احراز هویت می‌نماید.

۳ دلیل سوم ممنوع بودن استفاده از vpn در بسیاری از سایت‌ها از جمله بایننس می‌باشد و هیچ کس حق مخفی کردن آی پی اصلی خود را ندارد. به همین خاطر بسیاری از سایت‌ها از ابزارهایی استفاده می‌کنند که می‌توانند آی پی اصلی کاربر را تشخیص دهند پس بایننس نیز می‌تواند با استفاده از این ابزار متوجه ایرانی بودن شما بشود.

۴ دلیل چهارم این است که اگر در حین فعالیت در سایت صرافی یا ترید کردن اینترنت شما قطع شود، کار تمام است و آی پی ایرانی شما در بایننس ثبت می‌شود و باعث بلاک شدن حساب شما می‌شود

آی پی ثابت برای بایننس

چگونه یک VPS بایننس مناسب انتخاب کنم؟

برای انتخاب یک وی پی اس مناسب که بتواند آی پی ثابت برای بایننسرا در اختیار شما قرار دهد انتخاب کشور بسیار مهم می‌باشد. باید سرور مجازی کشوری را انتخاب کنید که اولاً از سمت بایننس تحریم نباشد و همچنین مدارک احراز هویت از کاربران آن کشور تقاضا نکند. سرور مجازی بایننس خود را می‌توانید از سایت وب داده از کشورها هلند ، فنلاند ، فرانسه ، انگلیس ، ترکیه ، امارات ، کانادا ، استرالیا ، لهستان و سنگاپور تهیه کنید. دومین نکته که باید برای انتخاب یک vps بایننس مناسب به آن توجه داشته باشید، منابع سخت افزاری مناسب می‌باشد. همانطور که می‌دانید، vps بایننس یک کامپیوتر ۲۴ روشن در دیتا سنتر های سراسر دنیا می‌باشد. پس این کامپیوتر مانند کامپوتر معمولی دارای رم، سی پی یو، هارد می‌باشد .برای داشتن یک vps بایننس که به راحتی و روان کار کند شما باید ۴ گیگ رم و ۲ هسته cpu انتخاب کنید. البته اگر مبتدی هستید و تازه قصد ثبت نام در بایننس را دارید می‌توانید سرورمجازی بایننس را با دو گیگ رم و یک هسته سی پی یو نیز انتخاب کنید و پس از مدتی ارتقا دهید.

آی پی ثابت برای بایننس

چگونه امنیت سرورمجازی بایننس خود را حفظ کنم؟

بعد از خرید سرور بایننس از شرکت وب داده مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید امنیت سرور شماست. ممکن است برای استفاده سریع، روی مرورگر نصب شده داخل وی پی اس رمزهای عبور خود مثلاً نام کاربری و پسورد ورود به وب سایت بایننس را ذخیره کنید. در هر صورت این سرور (مجازی) مختص به شما است. ابتدا توصیه می‌کنیم از چنین کاری به شدت خودداری کنید، اما اگر همچنان به آن اصرار دارید، برای حفظ امنیت سرور خود پس از خرید سرور حتماً نام کاربری و رمز عبور آن را تغییر دهید. و یک رمز عبور بسیار قوی برای سرور مجازی خود انتخاب کنید. این نکته از نظر امنیتی بسیار مهم است اما متأسفانه بسیاری از کاربران به آن بی توجه هستند.

از دانلود و نصب اپلیکیشن‌های ناشناخته روی وی پی اس خودداری کنید. در داخل وی پی اس خود از وب‌گردی خودداری کنید، هر چند سرعت بالایی داشته باشد! دلیل این کار، کاهش احتمال آلوده شدن vps به بدافزار است. اگر سرویس وی پی اس شما دارای سخت افزار خوبی است (چند گیگ رم و چند هسته پردازنده)، برای اطمینان می‌توانید یک آنتی ویروس روی آن نصب کنید.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم آموزش مناسبی در جهت انتخاب یک آی پی ثابت برای بایننس به شما عزیزان داده باشیم.

جهت کسب اطلاعات کامل و بررسی دقیق سرور مجازی بایننس برای داشتن آی پی ثابت برای بایننس می‌توانید از وب سایت شرکت وب داده که ارائه دهنده سرورهای مجازی ترید از کشورهای مختلف می‌باشد دیدن فرمائید. آدرس سایت وب داده:

https://webdade.com/

لینک صفحه سرور مجازی ترید :

https://webdade.com/trade-vps

در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۰۲۱۰ تماس حاصل فرمائید.

کد خبر 502286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.