پیشرفت ۷۰ درصدی جایگاه سوخت چند منظوره و کلینیک برندینگ خودرو

مدیر سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اسلامشهر گفت: پروژه احداث جایگاه سوخت ممتاز چند منظوره و کلینیک خودرو به روش BOLT با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

به گزارش ایمنا، به نقل از مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، چنگیز جعفری با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات احداث جایگاه سوخت چند منظوره و کلینیک برندینگ خودرو در مساحتی به وسعت شش هزار متر مربع و بنای ۲۴۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان توسط شهرداری و با مشارکت بخش خصوصی آغاز و تاکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: این پروژه با هدف ایجاد درآمد پایدار، تأمین نفت و گاز مورد نیاز حمل و نقل عمومی و سازمان‌های خدمات رسان آتش نشانی، حمل و نقل، پسماند و شرکت‌های حمل بار مسافر در منطقه در حال احداث است.

مدیر سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اسلامشهر با بیان اینکه این جایگاه سوخت چند منظوره در حدود سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، تاکید کرد: فراهم کردن شرایط اشتغال و مشارکت سرمایه گذار در اجرای پروژه‌های شهری به منظور ایجاد ارزش افزوده، بدون نیاز به بودجه از اهداف مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اسلامشهر است.

کد خبر 502270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.