پیش‌بینی بورس فردا  ۱ تیرماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار سرمایه فردا رشد پنج تا ۱۰ هزار واحد داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ سه شنبه یکم تیرماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: اگر گزارش پیش بینی بازار دیروز را مشاهده کرده باشید ما خاطر نشان کردیم که احتمال می‌رود بازار در ابتدا روند منفی داشته باشد و سپس سمت تقاضا قوت بگیرد که امروز بازار در ابتدا روند نزولی خود را آغاز کرد و برخی از نمادها نیز صف فروش شدند و از ساعت ۱۰ به بعد سمت تقاضا با قدرت بیشتری همراه شد و شاهد مثبت شدن شاخص کل هم وزن و سپس مثبت شدن شاخص کل بودیم.

پیش‌بینی بورس فردا  ۱ تیرماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

برای بازار فردا نیز پیش بینی می‌کنیم که بازار در ابتدای کار روند مثبتی را در پیش بگیرد و تا پایان زمان بازار این روند ادامه داشته باشد. در بین نمادها مختلف شستا دارای بیشترین تأثیر مثبت بود و این احتمال وجود دارد که فردا نیز بیشترین تأثیر را بر روی شاخص کل داشته باشد.

دلیل رشد قیمتی نماد خبر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های این شرکت است، گروه پتروشیمی نیز از تقاضای خوبی برخوردار است و دلیل این امر گزارشات بسیار خوب این گروه بوده که منجر به ایجاد پی بر ای های زیر ۱۰ واحد شده است. گروه بانکی نیز از تقاضای خوبی برخوردار بوده و در بین این نمادها احتمال رشد قیمتی بانک صادرات و تجارت بیشتر است.

پیش بینی می‌شود گروه‌های بانکی، فلزی، پالایشی، سرمایه گذاری و پتروشیمی محرک رشد شاخص کل در بازار سرمایه باشند.

پیش بینی می‌شود بازار سرمایه فردا رشد پنج تا ۱۰ هزار واحد داشته باشد.

کد خبر 502230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    نظرات کارشناس محترم اقای کرمی بسیار درست است.مغرضانه کارشناسی نمی کنند.