هواداران برای تماشای جام جهانی قطر باید واکسن بزنند

با نزدیک شدن به زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، قوانین و مقررات و شرایط به خصوصی که بایستی برای برگزاری این رقابت‌ها تعیین شده به تدریج به هواداران و رسانه‌ها اعلام می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، پاندمی کرونا که باعث شد بسیاری از مسابقات ورزشی در سرتاسر جهان دچار تعویق شوند، بدون شک یکی از معضلات جدی برای برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر است و سران کشور عربی در نظر دارند تا شرایط خاصی را برای حضور هواداران فوتبال در این کشور منظور کنند.

قطری‌ها اعلام کرده‌اند که تنها به هوادارانی اجازه ورود به کشورشان را خواهند داد که واکسینه شده باشند و مدارکی دال بر دریافت دوزهای واکسن توسط این افراد وجود داشته باشد. به این ترتیب افرادی که از زدن واکسن خودداری کنند، قادر نخواهند بود برای تماشا و پیگیری جام جهانی به قطر سفر کنند.

کشور قطر همچنین در حال آماده سازی مقدار زیادی واکسن است تا بتواند در صورت ناتوانی کشورهای مختلف برای تزریق واکسن همگانی، بخشی از افرادی که مایل هستند به قطر سفر کنند را واکسینه کند. البته احتمال می‌رود که بخش زیادی از مردم تا آن زمان واکسن کرونا را دریافت کرده باشند با این حال قطری‌ها برای برگزاری رقابت‌ها در شرایط کاملاً استاندارد مصمم هستند.

کد خبر 502229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.