لاپورتا آگوئرو خرید تا مسی بماند

خرید آگوئرو یک هدف جانبی داشت که شاید حتی از هدف اصلی نیز برای بارسایی ها مهم تر باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مأموریت اول کادر جدید مدیریتی بارسلونا نگه داشتن مسی در ترکیب این تیم بود چرا که این بازیکن در آستانه خروج از جمع آبی و اناری‌ها قرار داشت.

خوان لاپورتا با روی کار آمدن در بارسلونا تلاش مضاعفی را برای نگه داشتن مسی انجام داده. انتخاب این مدیرعامل سابق در این باشگاه به مذاق بسیاری از هواداران نیز خوش آمد تا به روزهای بهتر برای کاتالان‌ها امیدوار باشند؛ اتفاقی که در گروی ماندن مسی رخ خواهد داد.

مهمترین حرکت لاپورتا برای حفظ مسی به خدمت گرفتن هم میهن او از منچستر سیتی بود. آگوئرو که رابطه نسبتاً خوبی با مسی دارد، سال‌ها در ترکیب سیتیزن ها حضور داشت و یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ این تیم محسوب می‌شود که با مذاکرات صورت گرفته راهی بارسلونا شد.

به زعم بسیاری، اضافه شدن آگوئرو تنها یک اقدام برای تقویت خط تهاجمی بارسا بود اما با نگاهی دقیق‌تر می‌توان متوجه شد که در حال حاضر نیز بارسلونا از مهره‌های تهاجمی بسیار خوبی برخوردار است و حتی با خرید ممفیس دپای، به نظر می‌رسد که این تیم مشکلی در خط حمله نداشته باشد.

با این تفاسیر می‌توان متوجه شد که احتمالاً پروژه خرید آگوئرو بیشتر برای متقاعد کردن مسی بوده تا این بازیکن آرژانتینی حاضر به تمدید قرارداد خود شود و چند فصل دیگر نیز در جمع بارسلونایی‌ها بماند. به هر حال آگوئرو چه هدف بوده و چه وسیله، آمده تا بتواند گره از کار بارسا باز کند.

کد خبر 502220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.