۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
ظهور زیدان جدید در آلمان

در داستان فوتبال افسانه‌ها و رکوردها به وجود می‌آیند و در زمانی دیگر، یا خیلی دور یا خیلی نزدیک، تغییر می‌کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، لاوتار ماتئوس، یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ کشور آلمان محسوب می‌شود و سال‌های درخشانی را در دنیای فوتبال پشت سر گذاشته. این بازیکن آلمانی که یکی از برترین بازیکنان دفاعی تاریخ نیز محسوب می‌شود به تازگی از عملکرد هاورتز تمجید کرده است.

نمایش‌های درخشان کای هاورتز، ستاره تیم چلسی در ترکیب تیم ملی کشورش باعث شده تا بیش از هر زمان هواداران فوتبال مجذوب او شوند. بدون شک آلمانی‌ها سه امتیازی که در دیدار برابر پرتغال در مسابقات یورو کسب کردند را مدیون بازی خوب هاورتز هستند.

ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان درباره بازیکن هموطن جوان خودش گفته: احساس می‌کنم تکنیک و توانایی‌ها هاورتز شبیه به زیدان است. زیدان بازیکن بسیار سریعی به نظر نمی‌رسید اما هنگام در اختیار داشتن توپ خیلی خوب کار می‌کرد و هاورتز هم از پس این مسئله بر می‌آید.

وی ادامه داد: برای "کای" راه‌های زیادی وجود دارد و او باید تلاش کند تا پیشرفت زیادی کند. مسائل زیادی هست که هاورتز باید با تمرین تقویت کند تا تبدیل به بازیکن بهتری شود. او در راه تبدیل شدن به یک بازیکن خارق‌العاده است با این حال همه چیز به خودش بستگی دارد.

هاورتز احتمالاً فرصتی دیگر برای تحت تأثیر قرار دادن آلمان‌ها در آخرین دیدار خود در گروه F روز چهارشنبه مقابل مجارستان خواهد داشت. آلمان در صورت کسب سه امتیاز در دیدار برابر مجارستان می‌تواند به عنوان برنده راهی مرحله یک هشتم نهایی شود، آن هم در حالی که فرانسه به عنوان قهرمان جهان در همان روز به مصاف پرتغال برنده یورو ۲۰۱۶ می‌رود.

کد خبر 502213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.