در مسیر خوکفایی گیت‌های الکترونیک با دانش‌بنیان‌ها

یکی از شرکت‌های دانش بنیان با بومی سازی فناوری گیت‌های الکترونیکی تردد توانسته است پاسخگوی ۸۰ درصدی نیاز شرکت‌ها و سازمان‌ها باشد.

به گزارش ایمنا، ساسان محمودی گیت‌های عبوری را مجموعه‌ای متشکل از پیوند چندین فناوری پیچیده دانست و اظهار کرد: وقتی فردی برای تردد مقابل این گیت‌ها قرار می‌گیرد بیش از ۷۰ هزار سطر برنامه آن در کسری از ثانیه اجرا می‌شود تا این تردد بدون هیچ چالش و مشکلی باشد.

وی از طراحی و ساخت این گیت‌ها در این شرکت خبر داد و خاطرنشان کرد: طراحی و تولید سیستم کامل متشکل از تمامی اجزای زنجیره این فناوری شامل قطعه‌های مکانیکی، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از توانمندی‌های این مجموعه دانش بنیان است و محصول دانش‌بنیان ایران‌ساخت ما توانسته نیازهای حوزه حمل و نقل شهری، ادارات دولتی، بخش‌های امنیتی، اماکن ورزشی و سرگرمی را تأمین کند.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان سازنده گیت‌های الکترونیک بومی، تولید گیت‌های اسلایدینگ را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای فناوران این شرکت عنوان و تصریح کرد: هنگامی که از کنار این دستگاه‌ها عبور می‌کنیم، چندین بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با یکدیگر همکاری می‌کنند تا ضمن تشخیص دقیق، باز شدن گیت و عبور به ساده‌ترین شکل ممکن اتفاق بیفتد.

وی تاکید کرد: ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار نمونه از گیت‌های عبوری است که خوشبختانه پاسخ‌گوی ۸۰ درصد از نیاز کشور است. این ظرفیت وجود دارد که این محصول دست‌کم در بازار کشورهای همسایه به فروش برسد.

محمودی اضافه کرد: این دستگاه، لحظه به لحظه ترددها را ثبت و تحلیل می‌کند و با تشخیص دقیق موقعیت فرد در محل عبور به کمک حسگرهای دقیق از بسته شدن نابهنگام شیشه‌، بروز تخلفاتی مانند عبور دو یا چند نفر به طور همزمان یا تردد از سمت مخالف جلوگیری می‌کند.

منبع: ایسنا

کد خبر 502193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.