تمدید محدودیت‌های مسافرتی کرونا در آمریکا

ایالات متحده آمریکا محدودیت‌های سفر در مرز مکزیک و کانادا را تا تاریخ ۲۱ جولای تمدید کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کشورهای آمریکا و کانادا از مارس سال ۲۰۲۰ میلادی چندین بار ممنوعیت مسافرت‌های غیر ضروری به منظور مهار شیوع ویروس کرونا را تمدید کردند. مقامات بهداشتی کانادا روز جمعه اعلام کردند که محدودیت‌های سفرهای غیر ضروری بین این کشور و ایالات متحده آمریکا تا تاریخ ۲۱ جولای تمدید خواهد شد. ممکن است تمدید این محدودیت‌ها برای بسیاری از افراد نا امید کننده باشد، اما هدف از این کار حفظ سلامت شهروندان کانادایی است.

به گفته مقامات بهداشتی کشور کانادا لازم است پیش از رفع محدودیت‌های شدید کرونایی ۷۵ درصد افراد جامعه دوز اول واکسن کرونا را دریافت کنند و حداقل ۲۰ درصد افراد نیز دوز دوم را تزریق کنند، زیرا حتی یک فرد واکسینه شده نیز می‌تواند بیماری کووید -۱۹ را به فردی که واکسن را دریافت نکرده است انتقال دهد.

دولت کانادا به زودی اعلام خواهد کرد افرادی که هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند چگونه می‌توانند به کشورهای دیگر سفر کنند. تمام مسافرانی که از طریق هوایی وارد کشور کانادا می‌شوند باید به مدت سه شب در هتل تعیین شده توسط دولت کانادا اقامت کنند تا نتیجه آزمایش کرونای آن‌ها مشخص شود.

دولت مکزیک ورود مسافران آمریکایی از طریق مرزهای هوایی را مجاز اعلام کرده است. علاوه بر این لازم نیست مسافران نتیجه منفی آزمایش کرونای خود را ارائه دهند یا در هتل قرنطینه شوند، اما بیشتر هتل‌ها و استراحت‌گاه‌ها از مهمانان درخواست می‌کنند پرسشنامه مربوط به سلامت خود را تکمیل کنند. البته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا (CDC) توصیه کرده است که بهتر است افراد پیش از سفر کردن به مکزیک به صورت کامل واکسینه شوند.

کد خبر 502182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.