در رقابت نابرابر آرای قلبی حاشیه‌نشینان را کسب کردم

عضو شورای شهر اصفهان گفت: بسیار خرسندم که صرفاً به اتکا مردم مناطق محروم در رقابتی نابرابر حائز بخش قابل توجهی از آرای قلبی و ارزشمند مردم محروم و حاشیه‌نشینان شهر در انتخابات شدم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"به نام خداوند مهربانی‌ها

خداوند بزرگ را شاکرم که بار دیگر در خلق حماسه حضوری دیگر، ملت شریف ایران را یاری کرد تا سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با رأی مردم انتخاب شوند.

اینجانب نیز با افتخار و به قصد ادای تکلیف در قالب ائتلاف «همراهان شهر من» به عنوان یک مطالبه‌گر به میدان انتخابات شورای شهر آمدم تا به تاسی از کارنامه چهار سال گذشته‌ام همچنان فریادگر معضلات اجتماعی، مظلومیت زاینده رود و تالاب گاوخونی و صدای محرومان، معلولین عزیز و شهروندان نادیده شده در زیر پوست شهر باشم و بسیار خرسندم که بدون برخورداری از منابع ثروت و قدرت و صرفاً به اتکا مردم مناطق محروم در رقابتی نابرابر حائز بخش قابل توجهی از آرا قلبی و ارزشمند مردم محروم و حاشیه‌نشینان شهر شدم که به خاطر وجود چنین عشق و سرمایه اجتماعی ارزشمندی بر خود می‌بالم که مزد چهار ساله خدمت صادقانه‌ام به شهروندان نجیب مناطق محروم را به زیبایی دریافت کردم اگرچه لطف الهی و همراهی جمعی از دوستان خیراندیش و آزاده‌ام را در کسب این پیروزی پندآموز بسیار مؤثر میدانم و البته اصلاح طلبی را چیزی غیر از خدمت صادقانه به مردم نمی‌دانم.

لازم می‌دانم که از تک تک عزیزانی که اینجانب را در این عرصه اجتماعی با جان و دل همراهی کردند صمیمانه قدردانی کنم و با افتخار خود را تا همیشه سرباز و مرید این مردم شریف سرزمینم بدانم.

در پایان با احترام موفقیت ریاست جمهوری منتخب و نیز اعضای جدید شورای اسلامی شهر را در انتخابات اخیر صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و ضمن آرزوی توفیق برای ریاست دولت آینده و همه ۱۳ عضو جدید شورای شهر اصفهان، در انجام خدمات صادقانه و حمایت از مناطق محروم و شهروندان آسیب دیده زیر پوست شهر، از خدای منان سعادت و بهروزی همگان را مسئلت دارم.

در ضمن همه کسانی را که با سو استفاده از موقعیت‌های مشروع، نامشروع و خودساخته‌شان در این دوره موجب روا شدن ظلم‌های بیشماری بر من شدند، به خدای مهربانم واگذار می‌کنم، توکلت علی الله
ارادتمند و خاک پای مردم، کورش محمدی"

کد خبر 502144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.