آموزش ۵ هزار راننده تاکسی اصفهان

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از آموزش پنج هزار راننده تاکسی خبر داد و گفت: تغییر رفتار و نگرش رانندگان و تکریم آن‌ها در سازمان و سطح شهر همچنین تغییر نگرش بازرسان به رانندگان، ره‌آورد برگزاری کلاس‌های آموزشی بوده است.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حمایت‌های مادی، اعتباری و افزایش اعتماد در رانندگان یکی از مهم‌ترین اقدامات این مجموعه در این دوره مدیریت شهری بوده است.

وی افزود: ارائه هزاران لاستیک و روکش صندلی رایگان، هزاران بسته معیشتی در زمان شیوع کرونا، وام‌های دو تا پنج میلیون تومانی و تخفیف کارت شهری به رانندگان تاکسی از جمله اقدامات حمایتی سازمان بوده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اعتمادسازی در بین رانندگان، اظهار کرد: در گذشته فاصله‌ای بین رانندگان تاکسی و عوامل سازمان تاکسیرانی به وجود آمده بود و گاهی شاهد بدبینی‌هایی بودیم که خوشبختانه در حال حاضر با اقدامات انجام‌ شده این موضوع به کمترین میزان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر آرامشی که پس از تغییر نگرش شاهد آن هستیم ثمره تلاش دو ساله است و اکنون این تعامل مهم‌ترین دستاورد سازمان است.

کد خبر 502137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.