ترکیب احتمالی استقلال مقابل شهر خودرو

آبی پوشان در ادامه رقابت های لیگ برتر امشب به مصاف شهر خودرو می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال امشب و از ساعت ۱۵:‏۱۹‬ در ورزشگاه آزادی میزبان شهر خودرو مشهد خواهد بود. این دیدار در چارچوب دیدار معوقه ای از هفته ۲۱ لیگ برتر برگزار خواهد شد. دو تیم در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که رقابت‌های لیگ برتر به خاطر برگزاری مسابقات تیم ملی در مقدماتی جام جهانی، متوقف شد؛ بر همین اساس به نظر می‌رسد یکی از دغدغه‌های دو تیم اُفت کیفیت بازیکنان به واسطه توقف لیگ برتر باشد. از سوی دیگر آبی‌ها این روزها وضعیت خوبی در باشگاه ندارند و مشکلات مالی و اختلافات در آن به اوج خود رسیده است، آنها تلاش می‌کنند بحران‌های بیرون از زمین را فراموش کرده و امشب سه امتیاز دیدار برابر حریف را کسب کنند.

حسینی درون دروازه

مصدومیت رشید مظاهری در روزهای اخیر و تمرین نکردن وی با تیم، باعث شده تا سید حسین حسینی گلر آبی‌پوشان در این بازی فیکس شود.

مدافعان با حضور مرادمند

محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری چهار مدافع آبی‌ها برابر صنعت شهر خودرو خواهند بود. آبی‌ها در خط دفاعی مشکلی زیادی ندارند و محمد دانشگر را نیز روی نیمکت این تیم را همراهی می‌کند.

خط میانی آبی‌ها

هرویه میلیچ، مسعود ریگی، آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی هافبک‌های مجیدی در مصاف با شاگردان رحمتی هستند. فرهاد مجیدی در نیمه دوم می‌تواند از سبحان خاقانی در خط میانی استفاده کند. این در حالی است که فرشید اسماعیلی با وجود حاضر نبودن در تمرینات به دلیل شرایط حساس بازی از ابتدای مسابقه فیکس خواهد بود.

دو مهاجم در خط حمله

استقلال در این دیدار دو مهاجم را در ترکیب خود خواهد دید. ارسلان مطهری و مهدی قایدی مهاجمان این تیم در این بازی خواهند بود و باید دید برابر مدافعان حریف چه عملکردی خواهند داشت. گفتنی است شیخ دیاباته در این دیدار همراه آبی‌ها نیست و در این بازی غایب خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر شهر خودرو

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

کد خبر 502133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.