پرسپولیس ۱ تراکتور صفر؛ پرسپولیس قهرمان سوپر جام شد

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل تراکتور قهرمان سوپر جام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه _ ۳۰ خرداد ماه _ تیم فوتبال تراکتور از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه آزادی برای بازی سوپر جام به مصاف پرسپولیس رفت که این دیدار با قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام به پایان رسید.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور

ورزشگاه: آزادی

داوران: علی صفایی، حسن ظهیری، محمدعلی، پورمتقی و سعاد وفاپیشه.

ناظر داوری: مسعود مرادی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سعید آقایی، مهدی شیری، احمد نورالله‌ی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر.

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، ابوالفضل رزاق‌پور، حمید بوحمدان، محمد قادری، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری و محمد عباس‌زاده.

سرمربی: رسول خطیبی

کارت زرد:

تراکتور: میلاد فخرالدینی (دقیقه ۴۶)، محمد قادری (دقیقه ۷۱)

پرسپولیس: سعید آقایی (دقیقه ۵۴)

کارت قرمز:

تراکتور: مهدی تیکدری (دقیقه ۷۶)

گل‌ها:

پرسپولیس: عیسی آل کثیر (دقیقه ۶۰)

شرح بازی:

تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی کمال کامیابی نیا و وحید امیری و تراکتور پیکان بابائی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. دو تیم تا دقیقه ۱۰ برای رسیدن به دروازه یکدیگر تلاش کردند، اما صاحب موقعیتی خطرناک نشدند. هرچه دقایق بیشتری از مسابقه می‌گذرد شاهد بازی جذاب‌تری از سوی هر دو تیم هستیم، از دقیقه ۲۵ پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار دارد ولی بازیکنان تراکتور اجازه ندادند تیم حریف موقعیتی خطرناک روی دروازه آنها ایجاد کند. هیجان بازی نسبت به دقایق اول کمتر شده، تراکتوری‌ها تمام راه‌های نفوذ پرسپولیس را بستند.

داور دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت، با خطای فخرالدینی یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه برای پرسپولیس گرفته شد که اخباری آن را دفع کرد و نیمه اول با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی از دست پرسپولیس خارج شد و تراکتوری‌ها علاوه بر دفاع خوب حمله هم می‌کنند که بازیکنان پرسپولیس با استفاده از ضد حمله توسط آل کثیر به گل اول رسیدند. در دقیقه ۷۰ مغانلو به جای عیسی آل کثیر به زمین آمد و در دیگر تعویض پرسپولیس عالیشاه جای خود را به عبدی داد. در دقیقه ۷۲ از تراکتور قادری و تیموری جای خود را به فتحی و ایمانی دادند.

در دقیقه ۷۶ تیکدری خطایی روی سعید آقایی انجام داد که باعث شد این بازیکن با گرفتن کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شود، این تیم در ادامه باید ۱۰ نفره کار را ادامه دهد. پرسپولیس بازهم توپ و میدان را در اختیار گرفته است، داور ۶ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت که در نهایت بازی با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس و قهرمانی این تیم در سوپر جام به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۰: بازیکنان تراکتور در فاز حمله بودند که میلاد سرلک تعادل رزاق پور را به هم ریخت و توپ‌گیری کرد، بازیکنان پرسپولیس به دروازه تراکتور رسیدند اما اخباری روی توپ ارسالی تأثیر گذاشت و مدافعین تراکتور خطر را دفع کردند.

دقیقه ۱۵: اخباری از محوطه جریمه خود توپ را بلند ارسال کرد که عدم هماهنگی بازیکنان پرسپولیس باعث شد دروازه پرسپولیس تهدید شود.

دقیقه ۱۷: نورالهی شوتی محکم به سمت دروازه تراکتور زد که بیرون از چهارچوب بود ولی اخباری با واکنش خود به پرسپولیس کرنر داد.

دقیقه ۵۱: تیموری در دفاع اشتباهی انجام داد که توپ به بازیکن پرسپولیس رسید و اخباری با یک دست شوت بازیکن پرسپولیس را دفع کرد.

دقیقه ۵۲: شوت بیرون از محوطه جریمه تیکدری با اختلاف خیلی کم از کنار دروازه لک به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵: ضربه سر عبدی را اخباری دفع کرد.

شرح گل:

دقیقه ۶۰: بازیکنان پرسپولیس با توپ‌گیری ضد حمله‌ای روی دروازه تراکتور ایجاد کردند که عیسی آل کثیر با جای گذاشتن مدافعان و شوتی دقیق گل اول این بازی را به ثمر رساند.

کد خبر 502083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.