ایتالیا یک- ولز صفر/ صعود مقتدرانه با ذخیره ها

تیم ملی ایتالیا با پیروزی برابر ولز بدون گل خورده و با حداکثر امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه A یورو ۲۰۲۰، امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های ایتالیا و ولز در ورزشگاه المپیکو به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر ایتالیا به پایان رسید.

گروه A- هفته سوم

دیدار تیم‌های ایتالیا و ولز

ورزشگاه: المپیکو (رم، ایتالیا)

گل‌: پسینا (دقیقه ۳۹) برای ایتالیا

ایتالیا: دوناروما (۸۹- سیریگو)، تولوی، بونوچی (۴۶- آچربی)، باستونی، امرسون، وراتی، جورجینیو (۷۵- کریستانته)، پسینا (۸۷- کاستروویلی)، کیه زا، بلوتی و برناردسکی (۷۵- راسپادوری)

سرمربی: روبرتو مانچینی

ولز: وارد، گانتر، ویلیامز (۸۶- دیویس)، رودون، آلن (۸۶- لویت)، رمزی، گرت بیل (۸۶- بروکس)، روبرتز، آمپادو، مورل (۶۰- مور) و جیمز (۷۴- ویلسون)

سرمربی: راب پیج

داور: اوویدیو هاتگان (رومانی)

شرح بازی:

ایتالیا که از پیش صعود خود را قطعی کرده بود، برای صعود به عنوان تیم نخست تنها کافی بود در این دیدار خانگی شکست نخورد. مانچینی، سرمربی ایتالیا با توجه به فشردگی مسابقات و بازی‌های سنگین دور حذفی ترکیب تیمش را به کلی نسبت به دو بازی قبلی دگرگون کرده بود و از بازیکنان نیمکت نشین در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرده بود، با این وجود اما این ایتالیا بود که نیمه نخست را با تک گل پسینا به نفع خود به پایان رساند.

در سوی دیگر ولز که در صورت پیروزی در این دیدار به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد می‌شد در نیمه دوم برای زدن گل تساوی به میدان آمد اما اخراج آمپادو در دقیقه ۵۵ دست ولز را بسته‌تر کرد. در نهایت ایتالیا با حفظ همان تک گل نیمه نخست با استفاده از یک یار بیشتر، پیروزی حداقلی را حفظ کرد تا با ۹ امتیاز و بدون گل خورده در ۳ بازی، به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعدی شود. ولز نیز به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سوئیس، به عنوان تیم دوم با ۴ امتیاز راهی مرحله بعد شد.

شرح گل‌:

۰-۱ (دقیقه ۳۹- ایتالیا) - ارسال وراتی از سمت راست را پسینا قبل از همه بازیکنان در تیر اول قطع کرد تا توپ دور از دستان دروازه بان ولز وارد دروازه شود.

کد خبر 502074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.