نظر کارشناسان داوری درباره صحنه‌های مشکوک دیدار پرسپولیس و تراکتور

دو کارشناس مطرح داوری به بررسی صحنه‌های مشکوک دیدار امشب تیم پرسپولیس و تراکتور پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور در چارچوب دیدار سوپرجام فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر پرسپولیس همراه شد تا شاگردان گل‌محمدی برای چهارمین بار قهرمان سوپرجام فوتبال ایران شوند. تک گل این دیدار را عیسی آل‌کثیر به ثمر رساند.

صحنه‌های بحث برانگیز و مشکوک داوری این مسابقه توسط «نوذر رودنیل» و «حیدر سلیمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا بررسی شده که در ادامه می‌خوانید:

اخراج بازیکن تراکتور

در دقیقه ۷۸ بازی مهدی تیکدری بازیکن تراکتور برخوردی را با سعید آقایی بازیکن پرسپولیس داشت.‌

رودنیل: اخراج شماره ۱۱ تراکتور کاملاً درست بود. شاید کمیته انضباطی در خصوص کار وی تصمیمات دیگری را هم بگیرد.

سلیمانی: اخراج تیکدری درست بود. آن صحنه مصداق برخورد شدید است. این بازیکن بعد از دفع توپ حریف با ضربه مشت به بازیکن پرسپولیس کوبید و آقای صفایی با آنکه دید خوبی نداشت به دنبال جریمه بازیکن با کارت زرد بود اما کمک وی به خوبی او را از ماجرا آگاه کرد و داور به درستی کارت قرمز را نشان داد.

عملکرد تیم داوری

این دیدار برای تیم داوری مسابقه‌ای پرحادثه بود و بازیکنان دو تیم برای توقف بازی مجبور به خطاهای مکرر می‌شدند.

رودنیل: آقای صفایی باید اخطارهای بیشتری به بازیکنان هردو تیم می‌داد اما رعایت کرد و برای کنترل بازی از کارت کمتری استفاده کرد. در کل قضاوت خوبی را از کوبل داوری شاهد بودیم.

سلیمانی: داور قضاوت خوبی داشت. در نیمه اول و در چند صحنه داور می‌توانست کارت زرد نشان بدهد که وی از این صحنه‌ها گذشت. تصمیمات داور در کل درست بود اما به جز یکی دو صحنه شاهد اشتباه تأثیر گذاری را از او نبودیم.

کد خبر 502070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.