اختلاف یوونتوس و رمزی بر سر چیست؟

مسیر هافبک ولزی اسبق آرسنال و کنونی یووه احتمالاً به زودی از یکدیگر جدا خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، نه در داخل باشگاه و نه حتی در میان هواداران کسی با رمزی مشکلی ندارد. او فقط بازیکنی است که نتوانسته در ترکیب یوونتوس نزدیک به چیزی باشد که همه انتظارش را داشتند.

پس از انتقال رایگان از آرسنال به یووه آن هم دو سال قبل، آرون رمزی همچنان اقبال خوبی در تورین نداشته و روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. بازیکن ولزی که در لندن یک کاپیتان وفادار بود در جمع یوونتوسی‌ها تنها یک ذخیره دائماً مصدوم است.

از زمان پیوستن رمزی به ترکیب یوونتوس، این بازیکن تنها موفق شده تنها چهار بازی را به پایان برساند و مصدومیت‌های متوالی و تغییرات تاکتیکی هر بار باعث شدند تا رمزی از چیزی که مورد انتظار هواداران بیانکونری بود فاصله زیادی بگیرد.

بدون شک رمزی با هدف تقویت خط میانی یووه و بهبود بخشیدن خلاقیت در کارهای تاکتیکی خریده شد اما هیچ گاه نتوانست این وظیفه را به خوبی انجام دهد البته او تنها بازیکن ناموفق خط میانی یوونتوس نیست و سایر بازیکنان هافبک نیز بسیار ضعیف عمل کرده‌اند.

در این روزهای اخیر رمزی در ترکیب تیم ملی کشورش بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و تقریباً موفق به ثابت کردن توانمندی‌های خود شده است؛ با این حال بازگشت او به شرایط قابل قبول خیلی دیرتر از زمانی است که یووهایها انتظار داشتند و این شاید به معنای پایان عصر رمزی در تورین باشد.

کد خبر 502028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.