عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ خردادماه

در این بسته خبری از هزینه تبلیغات انتخاباتی برای مراغه تا مشارکت ناوگان حمل و نقل عمومی اسلامشهر در انتخابات و پرداخت بدهی‌های شهرداری زرند به سازمان تامین اجتماعی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

متقاضیان اقدام ملی مسکن در بروجرد

احمد پارسا، رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: یک هزار و ۷۰۰ متقاضی اقدام ملی مسکن در مرحله پنجم نام نویسی در این طرح ثبت نام کردند.

پرداخت بدهی‌های شهرداری زرند به سازمان تأمین اجتماعی

محمد رضا مهدلو، شهردار زرند در این خصوص گفت: پس از مشکلاتی که در مسیر همکاری شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی بخاطر بدهی‌های بیمه‌ای مربوط به سال‌های گذشته پیش آمد که این امر موجب خلل در روند بیمه‌ی ‎پرسنل و کارگران زحمتکش شهرداری داشت، رفع این مشکل در دستور کار شهرداری قرار داشت که خوشبختانه با موفقیت همراه بود.

ادامه اصلاح و لکه گیری معابر بجنورد

مجتبی پارسا پور، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بجنورد گفت: بهبود شبکه عبور و مرور شهری را با اصلاح معابر و لکه‌گیری آن تا انتهای فصل عمرانی با قوت و شدت ادامه خواهیم داد.

همکاری ۹۰۰ تاکسیران قزوینی با عوامل اجرایی انتخابات

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از همکاری حدود ۹۰۰ تاکسیران با عوامل اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر خبر داد.

نیاز کشور به ۳۵ هزار اتوبوس درون شهری

مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور تقویت حمل و نقل عمومی کشور را مهم‌ترین اولویت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها عنوان کرد و گفت: گسترش حمل و نقل عمومی فاکتوری تعیین کننده در کنترل و مدیریت حوزه ترافیک شهری کشور است.

بهره برداری از پل چهارم بشار یاسوج

نستهن مقدم، شهردار یاسوج گفت: ساخت پل چهارم بشار (شهید نورالله یزدان‌پناه) از مهمترین مسیرهای کاهش بار ترافیکی شهر یاسوج به زودی به بهره برداری می‌رسد.

مشارکت ناوگان حمل و نقل عمومی اسلامشهر در برگزاری انتخابات

ابراهیم ابراهیم، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر از مشارکت ۶۰۰ دستگاه تاکسی و ۴۰ دستگاه اتوبوس در برگزاری انتخابات در اسلامشهر خبر داد.

اصلاح هندسی محدوده بیمارستان زارع ساری

جواد طالبی، شهردار ساری گفت: محدوده بیمارستان شهید زارع جهت ساماندهی ترافیکی، نظم دهی به تردد وسایل نقلیه، کاهش سرعت ورود به تقاطع‌ها و افزایش سطح ایمنی اصلاح هندسی می‌شود؛ این طرح با استفاده از تردد شمار، تعیین سهم احجام ترافیکی، تعیین حرکات گردشی، بررسی پیشینه تصادفات و شناسایی نواقص وضعیت موجود منطقه مورد مطالعه قرار گرفته است.

هزینه تبلیغات انتخاباتی برای مراغه

شهرام مروتی، شهردار مراغه با اشاره به تحمیل هزینه به شهرداری‌های کشور به دلیل نبود زیرساخت تبلیغاتی در سطح شهرها، گفت: انتخابات ۲۸ خردادماه حدود ۲۶۰ میلیون تومان برای شهرداری این کهن‌شهر هزینه در پی داشت که بخش اعظمی از آن مربوط به پاکسازی است.

پاکسازی پوسترهای تبلیغات انتخاباتی آبادان

محمودرضا شیرازی، شهردار آبادان گفت: پاکسازی پوسترهای تبلیغات ششمین دوره انتخابات شورای شهر از خیابان‌ها و معابر آبادان توسط ۵۰۰ پاکبان انجام می‌شود.

کد خبر 502024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.