چرخ و فلک بوشهر پس از دریافت پروانه بهره‌برداری می شود

شهردار بوشهر از تست موفقیت آمیز چرخ و فلک در بندر بوشهر خبر داد و گفت: افتتاح این پروژه پس از دریافت پروانه بهره‌برداری صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین صالحیان در اینستاگرام نوشت:

«چهار الکتروموتور چرخ و فلک نصب و تست هر کدام از آنها به صورت مجزا و با موفقیت کامل انجام شده است. هر کدام از الکتروموتورها به تنهایی قادر به چرخاندن چرخ فلک هستند، در مرحله بعد اعوجاج‌گیری، لکه‌گیری و نورپردازی چرخ و فلک انجام و در نهایت نیز نسبت به دریافت مجوز بهره‌برداری استاندارد اقدام خواهد شد.
گرفتن مجوز بهره‌برداری چرخ و فلک شامل فرایندی پیچیده است چراکه باید انواع و اقسام بارگذاری‌ها بر روی چرخ و فلک انجام شود چراکه ایمنی و استاندارد آن حائز اهمیتی ویژه‌ای است.

بارگذاری بر روی چرخ و فلک حتی مقداری بیش از مقدار مرحله بهره‌برداری است تا اطمینان کامل از ایمن بودن آن حاصل شود. در این راستا از تلاش‌های مجموعه شورای اسلامی شهر بوشهر برای سرعت گرفتن روند اجرا پروژه و نزدیک شدن به مرحله افتتاح رسمی قدردانی می‌شود.

این چرخ و فلک همچنین به عنوان یکی از چرخ و فلک‌های بزرگ کشور می‌تواند المانی برای بوشهر و همچنین فرصتی برای جذب گردشگر باشد. این پروژه همچنین با قرار گرفتن در نوار ساحلی و در محدوده فضای سبز پارک شغاب ایجاد کننده منظره‌ای زیبا و چشم‌نواز در جنوب شهر بوشهر است.»

کد خبر 501982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.