پیش‌بینی بورس فردا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود در بازار فردا در ابتدا حجم عرضه‌ها افزایش یابد احتمال ریزش برخی از صف‌های خرید وجود دارد، احتمال می‌رود در نیمه دوم بازار وضعیت بهتر شود و شاید تعادل نسبی برقرار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ دوشنبه ۳۱ خردادماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: بازار روز جاری کار خود را با روند صعودی آغاز کرد اما در میانه‌های راه شاهد افزایش عرضه بودیم.

در بخشی از نمادهای بزرگ شیطنت‌هایی توسط برخی از نهادهای حقوقی بازار شکل گرفت و برخی از معاملات و رفتارها عادی نبود که ناظر بازار تعدادی از آنها مانند معاملات در نماد فولاد مبارکه را مورد تأیید قرار نداد.

یکی از دلایل افت تقاضا در بازار کاهش ناگهانی قیمت دلار از ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان به ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان از دیروز تا امروز بود که بر روند معاملات تأثیر گذاشت، این روزها تمرکز بر روی متعادل سازی بازار سرمایه بیشتر است و فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاران است که پورتفوی خود را اصلاح کنند، گزارشات ۱۲ ماهه شرکت‌ها منتشر شده است و سهامداران می‌توانند با مطالعه این گزارشات و گزارشات فعلی شرکت‌هایی که سهام آن را دارند تصمیم بهتری بگیرند که آیا تغییر پورتفوی داشته باشند یا اینکه به سهامداری ادامه دهند.

پیش بینی می‌شود بازار فردا در ابتدا حجم عرضه‌ها افزایش یابد احتمال ریزش برخی از صف‌های خرید وجود دارد، احتمال می‌رود در نیمه دوم بازار وضعیت بهتر شود و شاید برقراری تعادل نسبی برقرار شود.

همچنان پیش بینی می‌شود گروه‌های بانکی، فلزی، پالایشی، سرمایه گذاری و پتروشیمی محرک رشد قیمت‌ها در بازار سرمایه باشند.

کد خبر 501963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.