آغاز به کار مجدد دوربین نظارت تصویری میدان عاشورا همدان

سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان از آغاز به کار مجدد دوربین نظارت تصویری میدان عاشورا خبر داد و گفت: دوربین نظارت تصویری میدان عاشورا که به مدت یک سال غیر فعال بود با پیگیری‌های مستمر پرسنل مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان مجدداً راه اندازی و به چرخه کاری سامانه پایش تصویری این مرکز اضافه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی شهرداری همدان، محمد علی گلشن اظهار کرد: پایش معابر و کنترل ترافیک و ثبت تخلفات یکی از مهمترین شاخص‌های مدیریت عبور و مرور است که بر این اساس سعی خواهیم کرد تا نواقص موجود رفع و به سمت هوشمند سازی که یکی از مباحث با اهمیت حوزه مدیریت شهری است حرکت کنیم. برای جلوگیری از حوادث رانندگی و کنترل ترافیک در سطح شهر نیازمند اقدامات کنترلی و پیگیری‌های لازم در این زمینه هستیم.

وی افزود: در کنار فرهنگ سازی، برنامه‌ریزی لازم در خصوص آشنایی شهروندان با تجهیزات هوشمند و غیرهوشمند این مرکز شامل دوربین‌های نظارت تصویری و دوربین‌های ثبت تخلف انجام خواهد شد. در گذشته برای راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهرداری اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، اما ما موظف به بروز رسانی و رفع نواقص موجود هستیم که امیدواریم در آینده نزدیک اقدامات مؤثری در این حوزه انجام و تقدیم شهروندان فهیم همدانی شود.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان اضافه کرد: دوربین نظارتی میدان عاشورا که مدت زمان طولانی قطع بوده است با پیگیری‌های به عمل آمده و به همت پرسنل مرکز کنترل ترافیک به چرخه پایش و نظارت تصویری افزوده شده و امیدواریم طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تمام نقاط حادثه خیز و معابر مهم شهری همدان به دوربین‌های نظارتی تجهیز شوند و در آینده نزدیک ۱۵ دوربین جدید در ۱۵ نقطه از شهر که در شورای تأمین شهرستان همدان مصوب شده نصب و راه اندازی خواهد شد و ظرفیت این مرکز نسبت به هشت سال گذشته با رشد ۴۰ درصدی منجر خواهد شد.

گلشن تاکید کرد: بدون شک قانونمداری، هنجار شناسی، رعایت مقررات رانندگی و تردد استاندارد وسایل نقلیه در شهر بیشترین اثر را در دستیابی به شهر ایده آل دارد و امیدواریم شهروندان فهیم همدانی با رفتار صحیح در مباحث ترافیکی ما را در این امر مهم یاری کنند.

کد خبر 501962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.