حل مشکل بیمه ۱۰ هزار تاکسیران تهرانی

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران جزییات بیمه شدن رانندگان تاکسی بازمانده از بیمه را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، روشنی با بیان این که از سال ۹۵ به بعد بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی از جمله رانندگان تاکسی متوقف شد، گفت: علی رغم پیگیری‌های متعددی که انجام شده بود اما بیمه شدن رانندگان تاکسی نیز در آن زمان به مانند سایر رانندگان حمل و نقل عمومی متوقف شد.

وی با بیان این که با تلاش مجلس چندین جلسه با مسئولان سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد تا در خصوص وضعیت بیمه رانندگان تاکسی به خصوص در شهر تهران رایزنی کنیم، افزود: خوشبختانه این رایزنی‌ها به نتیجه رسید و قرار شد با حذف رانندگان تاکسی غیر فعال، بیمه آنها جایگزین رانندگان فعال بدون بیمه شود.

روشنی با بیان این که ۱۰ هزار راننده تاکسی فعال بدون بیمه هستند، تصریح کرد: بر اساس آمارهای احصا شده تا اسفند سال گذشته هشت هزار راننده تاکسی از گردونه تاکسیرانی خارج شدند که باید به مرور بیمه این هشت هزار نفر جایگزین شود.

وی با بیان این که در حال حاضر ۱۰ هزار راننده تاکسی چشم انتظار جایگزینی بیمه هستند، گفت: امروز لیست سه هزار راننده تاکسی برای جایگزینی بیمه تحویل مسئولان ذیربط شد که امیدواریم هر چه زودتر بیمه این سه هزار نفر جایگزین رانندگان بدون بیمه شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 501920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.