پرسپولیس - تراکتور/ جام آخر در دولت دوازدهم؟

سوپرکاپ فصل قبلی فوتبال ایران امروز (یکشنبه) میان پرسپولیس و تراکتور به میزبانی استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوپر کاپ فصل قبلی فوتبال ایران از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز یکشنبه - ۳۰ خرداد ماه - در ورزشگاه آزادی تهران میان پرسپولیس و تراکتور برگزار خواهد شد. این در شرایطی است که معمولاً در اقصی نقاط جهان مسابقه سوپر کاپ خیلی زودتر از آغاز فصل جدید و به بهانه تأمین هزینه‌های ابتدایی لیگ برگزار می‌شود اما نبرد سرخ‌پوشان تهرانی و تبریزی به بهانه حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمان تا امروز به تعویق افتاده است.

آخرین جام سرخ‌ها در دولت دوازدهم؟

پرسپولیسی‌ها که یکی از مدعیان اصلی کسب جام در لیگ و جام حذفی در فصل جاری به شمار می‌روند، امیدوارند با کسب سوپرجام روحیه مضاعفی برای ادامه مسابقات به دست آورند. آنها همچنین به همراه حریف امروزشان یعنی تراکتور یکی از تیم‌های حاضر در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند و باید برای نبرد با استقلال دوشنبه در شهریور ماه آماده شوند.

پرسپولیس - تراکتور/ جام آخر در دولت دوازدهم؟

سرخ‌ها که بر اساس قرعه کشی میزبان این بازی هستند، در اقدامی جالب دست به بلیت فروشی مجازی زدند تا از این طریق بتوانند بخشی از درآمد از دست رفته خود پس از تعطیلی ورزشگاه‌ها را جبران کنند. سرخ‌ها اگر امروز موفق به پیروزی و کسب جام شوند احتمالاً توانسته‌اند آخرین جام خود در دولت دوازدهم را به ویترین افتخارات شان بیفزایند.

پرسپولیس بدون گلر جایگزین برای لک

نبود بوژیدار رادوشوویچ که چندی پیش در پی اختلافات مالی تهران را به مقصد کشورش ترک کرد، برای گل محمدی نگران کننده به نظر می‌رسد چرا که با این حساب پرسپولیس بعد از حامد لک، دروازه‌بان دوم سرشناسی برای محافظت از دروازه این تیم ندارد و مصدومیت یا محرومیت لک، می‌تواند حسابی سرخ‌ها را در کوران مسابقات به دردسر بیندازد. به همین علت کادر فنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوارند با کسب رضایت از رادو، او را مجاب به بازگشت کنند.

پرسپولیس - تراکتور/ جام آخر در دولت دوازدهم؟

تراکتور به دنبال شکست طلسم در آزادی با رسول پاشا

تی‌تی‌ها پس از سپردن سکان هدایت خود به رسول خطیبی چندان روی خوش ندیده و نتایج مناسبی را کسب نکرده‌اند. آنها که مقابل در اراک برابر آلومینیوم از جام حذفی کنار رفتند در لیگ هم ششم هستند و کار سختی برای کسب سهمیه در پیش دارند البته در لیگ قهرمانان تراکتور عملکرد بهتری را به ثبت رساند و اما در آن تورنمنت نیز حریف دشواری به نام النصر عربستان را پیش رو دارد به همین دلیل تراکتوری‌ها چشم امید بسیاری به دیدار امروز دارند تا ناکامی‌های این فصل را از یاد برده و بتوانند سومین جام تاریخ باشگاه را از تهران به ارمغان آورند.

این در حالی است که تراکتور نزدیک به ۲۵۰۰ روز موفق به غلبه بر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نشده و آخرین بردشان به لیگ چهاردهم و با هدایت رسول خطیبی باز می‌گردد. حالا آنها دوباره با رسول پاشا امیدوارند این طلسم نبردن پرسپولیس در تهران را بشکنند البته بدیهی است که چنانچه سوپر کاپ در زمان خودش برگزار می‌شد تراکتور وضعیت به مراتب بهتری نسبت به امروز داشت.

پرسپولیس - تراکتور/ جام آخر در دولت دوازدهم؟

سه ستاره‌ای که دیگر در تبریز نیستند!

پس از جدایی احسان حاج صفی از جمع تی‌تی‌ها در نیم فصل و بازگشتش به اصفهان، دو ملی پوش با تجربه دیگر هم با خطیبی سر ناسازگاری برداشته و آهنگ جدایی از این تیم را کردند. مسعود شجاعی و اشکان دژاگه بعد از لیگ قهرمانان در تمرینات تراکتور حاضر نشده و کشور را ترک کرده‌اند. روز گذشته نیز خبری مبنی بر فسخ قرار داد این دو ملی پوش سابق به گوش رسید اما خیلی زود تکذیب شد. با این حال تراکتور نمی‌تواند از حضور دو ستاره خود مقابل گل محمدی و شاگردانش بهره ببرد.

کد خبر 501862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.