اسپانیا یک- لهستان یک/ تکلیف صعود به بازی آخر کشیده شد

تیم ملی اسپانیا در شبی که یک ضربه پنالتی را از دست داد مقابل لهستان متوقف شد تا تکلیف صعودش به بازی آخر کشیده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم گروه E یورو ۲۰۲۰، شب گذشته از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تیم‌های اسپانیا و لهستان در ورزشگاه لاکارتوخا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گروه E- هفته دوم

دیدار تیم‌های اسپانیا و لهستان

ورزشگاه: لاکارتوخا (سویل، اسپانیا)

گل‌ها: آلوارو موراتا (دقیقه ۲۵) برای اسپانیا- روبرت لواندوفسکی (دقیقه ۵۴) برای لهستان

اسپانیا: اونای سیمون، مارکوس یورنته، آیمریک لاپروت، پائو تورس، جوردی آلبا، پدری، رودری، کوکه (۶۸- پابلو سارابیادنی اولمو (۶۳- فران تورس)، جرارد مورنو (۶۸- فابین روئیزآلوارو موراتا (۸۷- اورایزابال)

سرمربی: لوئیس انریکه

لهستان: شزنی، برژینسکی، گلیک، بدنارک (۸۵- داویدویچیوزویاک، مودر (۸۵- لینتیکلیچ (۵۵- کوزلوفسکیپوکاش، زیلینسکی، سوویدرسکی (۶۸- فراکوفسکی) و لواندوفسکی

سرمربی: پائولو سوسا

داور: دانیله اورساتو (ایتالیا)

شرح بازی:

مصاف دو تیمی که در بازی نخست مرحله گروهی نتوانسته بودند نتایج مناسبی کسب کنند در نیمه نخست با برتری اسپانیا همراه بود، شاگردان لوئیس انریکه هرچند بازی را با تسلط کامل آغاز نکردند اما رفته رفته بر بازی حاکم شدند و در دقیقه ۲۵ روی فرصت طلبی موراتا به گل رسیدند. در سوی دیگر لهستان که تا پیش از گل اسپانیا، بیش از گلزنی بر روی حفظ دروازه خود تمرکز کرده بود پس از دریافت گل کمی پیش کشید و با این که بازی باز هم در اختیار اسپانیا بود اما روی اشتباهات خط دفاعی اسپانیا صاحب یکی دو موقعیت بسیار خوب شد که قدر ندانست تا نیمه نخست با همان یک گل به پایان برسد.

در نیمه دوم لهستان که چاره‌ای جز پیش کشیدن برای زدن گل تساوی نداشت به لطف ضعف خط دفاعی اسپانیا قبل از گذشت یک ربع از آغاز بازی به هدف خود رسید و این لواندوفسکی، بهترین بازیکن و کاپتیان لهستان بود که گل تساوی را به ثمر رساند. اسپانیا بلافاصله پس از دریافت گل تساوی این فرصت را داشت که باز هم به لطف VAR و ضربه پنالتی که نصیبش شد پیش بیفتد اما جرارد مورنو ضربه پنالتی را به تیر کوبید تا بازی با نتیجه تساوی ادامه پیدا کند.

در نهایت تلاش دو تیم در دقایق باقیمانده نیمه دوم راه به جایی نبرد تا تساوی یک بر یک در پایان بازی رقم بخورد و هر دو تیم همچنان در حسرت اولین ۳ امتیاز خود در این دوره از رقابت‌ها بمانند بدین ترتیب با توجه به پیروزی سوئد برابر اسلواکی در دیگر دیدار این گروه، صدر جدول گروه E در اختیار سوئد قرار دارد و تیم‌های اسلواکی، اسپانیا و لهستان به ترتیب با ۳، ۲ و یک امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم هستند. در هفته پایانی رقابت‌های این گروه اسپانیا به مصاف اسلواکی می‌رود و لهستان برابر سوئد قرار می‌گیرد.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۲۵- اسپانیا) - جرارد مورنو که از سمت چپ با یک حرکت در عرض وارد محوطه جریمه لهستان شد، ضربه آرامی به سمت دروازه زد که در بین راه آلوارو موراتو توپ را از چند قدمی دروازه به تور چسباند. داور ابتدا به دلیل آفساید گل را نپذیرفت اما در بازبینی صحنه در VAR آفساید رد و گل قبول شد.

۱-۱ (دقیقه ۵۴- لهستان) - ارسال کوزلوفسکی از سمت راست را لواندوفسکی بالاتر از لاپورت با ضربه سر به تور دروازه اسپانیا رساند.

کد خبر 501836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.